۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85081598
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در کردستان

۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲
کد خبر: 85081598
آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در کردستان

سنندج- ایرنا- راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور با حضور باشکوه مردم مومن، انقلابی و روزه دار استان کردستان و طنین انداز شدن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" در شهرهای مختلف استان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه استان کردستان از همان دقایق اولیه آغاز راهپیمایی با حضور پرشور و باشکوه خود در مسیرهای از پیش تعیین شده و با سر دادن شعارهای "مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر صهیونیسم" به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف پرداختند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس در استان کردستان با در دست داشتن دست نوشته‌هایی مزین به تصاویری از مبارزات مردم فلسطین و قبله اول مسلمانان، نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی بویژه رژیم اشغالگر قدس اعلام می کنند.

مردم روزه دار و ولایت مدار سنندج نیز با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل که ندای وحدت همیشگی ملت ایران است تجمع خود را راس ساعت ۱۰:۲۰ از میدان آزادی این شهر شروع کرده و به سمت سه راه حبیبی محل تجمع راهپیمایان در حال حرکت هستند.

حضور قشرهای مختلف مردم، زن و مرد، پیر و جوان، بازاری و کارمند، کارگر، مسئولان، روحانیون و فرهنگیان، نظامی و دانش آموز و دانشجو در مراسم روز جهانی قدس امروز شهر سنندج پرشورتر از سال‌های گذشته است و این مهم نشان می دهد که مردم در همه صحنه ها حضور دارند.

تعدادی از والدین فرزندان خردسالشان را نیز با خود همراه کرده اند و می خواهند به آنان یاد دهند که ملت مسلمان در هر موقعیت وشرایطی که باشد همواره از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطن دفاع می کند.

چندین خبرنگار و عکاس رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف نیز برای پوشش کامل خبری راهپیمایی روز جهانی قدس در بین مردم حضور دارند.

حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذاری جمهوری اسلامی ایران، شانزدهم مرداد سال ۱۳۵۸ هجری خورشیدی مصادف با سیزدهم رمضان ۱۳۹۹ هجری قمری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha