راهپیمایی روز جهانی قدس حرکتی قوی برای اضمحلال بنیان‌های رژیم اشغال‌گر قدس است

بوشهر - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس حرکتی قوی برای اضمحلال بنیان‌های رژیم اشغال‌گر قدس است و باید این تجمع هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز پنجشنبه در آستانه روز جهانی قدس در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: روز جهانی قدس حرکتی برای براندازی، فروپاشی و شکست اساسی رژیم اشغالگر قدس و گامی برای نجات جامعه جهانی از شر رژیم اشغال‌گر قدس است.

وی بیان کرد: روز جهانی قدس فرصتی آسمانی برای نمایش اتحاد جهان به ویژه جهان اسلام برای محو ظلم و ستم جهان استکبار به سرکردگی آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: رژیم اشغالگر قدس عنصر اساسی در ایجاد ظلم افزون جهانی و حتی بسیاری از کشورهایی که در منظومه جهان استکبار قرار دارند به پشتوانه صهیونیزم بین الملل است.

وی بیان کرد: به همین جهت کانون شرارت در جهان صهیونیزم بین‌الملل به شمار می‌رود و روز جهانی قدس برای نفی این کانون و ظلم جهانی در همه حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است.

راهپیمایی روز جهانی قدس حرکتی قوی برای اضمحلال بنیان‌های رژیم اشغال‌گر قدس است

صفایی بوشهری با بیان اینکه امروز صهیونیزم بین الملل جهان را به آشوب و فساد کشیده است گفت: روز جهانی قدس روزی است که تمام جهان باید علیه این جرثومه فساد متحد و قیام کنند.

وی با اشاره به ابتکار امام راحل (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس حرکتی اتحاد آمیز، آزادی‌بخش و نفی کننده ظلم همه جانبه صهیونیزم بین‌الملل است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس در شرایط کنونی که جامعه جهانی به اوج فساد این رژیم واقف شده و کشورهای اسلامی حرکی برای اتحاد در درون آنها به وجود آمده است ارزش فوق العاده دارد.

صفایی بوشهری گفت: امروز سران رژیم اشغالگر قدس به ضعف و فروپاشی در درون خود اذعان دارند.

روز قدس آخرین روز جمعه در ماه رمضان است که امام خمینی‌(ره) در سال ۱۳۵۸ش (رمضان ۱۳۹۹ق) آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha