استاندار لرستان: روز قدس تیر خلاص بر پیکره بی رمق رژیم جعلی صهیونیست است

خرم‌آباد- ایرنا- استاندار لرستان در پیامی ضمن دعوت مردم به حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس امسال حکم تیر خلاصی بر پیکر متعفن و بی رمق صهیونیست ها است.

به گزارش ایرنا، فرهاد زیویار در این پیام که نسخه ای از آن عصر پنجشنبه به ایرنا خرم آباد نمابر شد آورده است: روز جهانی قدس یادگار بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، نماد استکبارستیزی و دفاع از مظلوم در برابر ظالم و تکلیفی بر دوش همه مسلمانان است.

در این پیام آمده است: از روزی که امام خمینی (ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان را تا ابد بنام «قدس شریف» نامگذاری فرمودند هر روز همبستگی و اتحاد مسلمین جهان بیش تر و یک قدم به نابودی رژیم منحوس اشغالگر و آزادی قدس شریف نزدیک تر شده ایم.

در پیام استاندار لرستان آمده است: همانگونه که حضرت امام (ره) معتقد بودند که «محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته است» بدون شک همه اندیشمندان و سیاستمداران بین المللی معترف هستند که آرمان آزادی قدس شریف را امام خمینی زنده نگه داشت و با اعلام روز قدس، اسراییل این غده بدخیم و متعفن سرطانی را با معادله محو و اضمحلال تدریجی روبرو کردند.

استاندار لرستان اضافه کرده است: روز قدس امسال همزمان است با اوج تنش و دو دستگی و اعتراضات در درون سرزمین های اشغالی، این رژیم منحوس تا بدان پایه جنایتکار است که حتی در حق ساکنین غاصب خود نیز ظلم روا می دارد و با طبقه بندی ساکنینش به شهروندان درجه یک، دو و سه این غاصبین را که از کشورهای مختلف کوچ کرده و سرزمین فلسطین را اشغال کرده اند به اعتراضی خانمان بر انداز کشانده است، روز قدس امسال می تواند حکم تیر خلاصی بر پیکر متعفن و بی رمق صهیونیست باشد بعون‌الله.

زیویار می‌افزاید: این رژیم منحوس قطعا در آستانه محو قرار داشته و به قول رهبر معظم انقلاب «برای رفتن عجله هم دارد» در روز قدس بار دیگر ما با هم و همراه با مسلمانان در جای جای عالم، فریاد "هیهات من الذله" و مرگ بر اسرائیل سر می دهیم که این مصداق فرموده خداوند در قرآن کریم است که می فرمایند: "اگر گروهی مظلومانه مورد ستم قرار بگیرند، باید باقی مسلمانان برای نجات آنان بکوشند".

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha