۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴
کد خبر: 85082173
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم لرستان بار دیگر فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین را سر دادند

خرم‌آباد - ایرنا - راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور با حضور مومنان انقلابی و روزه دار در لرستان آغاز شد و مردم بار دیگر با شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، راهپیمایی روز قدس در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار ملت ایران همگام با مسلمانان جهان در استان ولایی لرستان آغاز شده است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در خرم آباد نیز با حضور گسترده آحاد مردم و همچنین استاندار لرستان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، مدیران استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی در حال برگزاری است.

در خرم آباد مرکز استان، شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس مسیر حرکت خود را از میدان شهدای شهر آغاز کرده و با طی مسیرهای مشخص در مصلای الغدیر خرم آباد محل اقامه نماز جمعه اجتماع می کنند.

مردم مومن و روزه دار لرستان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست و حمل دست نوشته هایی در حمایت از انتفاضه فلسطین و حرکت های انقلابی کشورهای منطقه، بر نابودی رژیم جعلی اسرائیل و برقراری استقلال و آزادی در تمامی کشورهای مسلمان به خصوص قدس شریف تاکید دارند.

راهپیمایی روز قدس در بروجرد نیز از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه در مسیر میدان یادبود، میدان بهشت، بلوار بهشت و مصلای نماز جمعه آغاز شده است همچنین این مراسم در دورود با طی مسیر میدان امام حسین(ع) میدان آزادگان، بلوار معلم و مصلای نماز جمعه می‌باشد.

راهپیمایی روز قدس در ازنا از ساعت ۱۱ آغاز می شود و مسیر راهپیمایی از میدان شهید صادقی، خیابان امام(ره) به سمت مصلا می باشد همچنین شهروندان الیگودرزی همین ساعت در مسیر میدان آزادی، خیابان ولیعصر(عج) و میدان امام(ره) به سمت مصلا حرکت می کنند.

راهپیمایی روز قدس در کوهدشت ساعت ۱۱ در مسیر مسجد صاحب الزمان(عج)، میدان شهدا، میدان امام (ره) خواهد بود و در پلدختر از میدان شهید بهشتی، خیابان هفتم تیر، خیابان امام(ره) و مسجد امیرالمومنین انجام می شود.

این مراسم در سلسله و نورآباد از ساعت ۱۱ آغاز می شود و به ترتیب از خیابان امام (ره) و مصلا در سلسله و سه راه ولیعصر در نورآباد برگزار خواهد شد، راهپیمایی مردم رومشکان نیز ساعت ۱۱ از مسجد امیرالمومنین به سمت مصلی خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha