۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۲۱
کد خبرنگار: 1104
کد خبر: 85082013
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کارشناس عراقی: روز جهانی قدس مانع پروژه‌های تروریستی صهیونیست‌ها است

بغداد- ایرنا- دکتر «ایاد الاماره» پژوهشگر سیاسی عراقی در گفت وگو با ایرنا روز جهانی قدس را مانع بزرگ طرح‌های تروریستی صهیونیسم و «نماد پیروزی مظلومان بر مستبدان ظالم در همه جای جهان» خواند.

الاماره گفت: در حالی که جنایت دوران با همکاری ظالمان جهان و رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین در حال انجام بود، روز جهانی قدس فرا رسید و معادلات بی عدالتی و ستم را بر هم زد. در واقع، روز جهانی قدس باعث شد فلسطینیان با قاطعیت و شجاعت، بسیاری از پروژه های خرابکارانه و تروریستی صهیونیست ها را متوقف کنند. به این ترتیب، روز قدس نمادی برای پیروزی مظلومان بر ظالمان در همه جای جهان است.

الاماره افزود: امسال روز جهانی قدس را جشن می گیریم و ان شاءالله به پیروزی هر چه بیشتر نزدیک شده ایم تا شاهد شکست صهیونیست ها و بازگشت آنها به جایی باشیم که از آن آمده اند. به برکت رهبری عظیم اسلامی آیت الله خامنه ای، با درایت و شجاعت ایشان، ما هر روز شاهد شکست صهیونیست ها و عقب نشینی و رسوایی آنها هستیم و پیروزی جز از آن نیست.

آمادگی عراقی ها برای راهپیمایی روز قدس

عراق فردا جمعه، شاهد دهها مراسم در شهرهای مختلف از جمله بغداد، کربلا، نجف، تکریت صلاح الدین و حله در حمایت از آرمان فلسطین و گرامیداشت روز جهانی قدس خواهد بود.

تحت نام «کرانه باختری سپر قدس است»، برخی گروه ها و فعالان عراقی، فراخوان برگزاری تجمع همبستگی با مردم فلسطین و یاری آن را در روز جهانی قدس داده اند.

کارشناس عراقی: روز جهانی قدس مانع پروژه های تروریستی صهیونیست ها است

در این فراخوان از مردم عراق به ویژه پایتخت نشینان دعوت شده است تا ساعت ۱۵ روز جمعه در همراهی با مردم فلسطین و در راستای تحقق آزادی فلسطین در خیابانی به همین نام در بغداد (شارع فلسطین) گردهم آیند و روز جهانی قدس را پرشکوه تر از هر سال برگزار کنند.

همچنین در بغداد، همزمان و به مناسبت روز جهانی قدس، چندین اندیشکده و مرکز فرهنگی از جمله مرکز پژوهش های راهبردی «العراق» و مرکز بررسی های راهبردی «عصر» در دانشگاه «المستنصریه» عراق، نشست هایی برای بحث و بررسی ابعاد مختلف مساله فلسطین برگزار خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha