۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۲:۳۳
کد خبر: 85082089
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم پیشوا در شب قدر ندای خلصنا من‌النار یارب سردند+فیلم

پیشوا- ایرنا- هزاران نفر از زائران و مجاوران حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) فرزنده بلافصل امام هفتم شیعیان جهان در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و سومین شب قدر، از آخرین فرصت خود برای رقم زدن بهترین تقدیر با ندای خَلّصنا مِنَّ النارِ یارَب استفاده کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم شهرستان پیشوا شامگاه پنجشنبه در سومین شب از لیالی قدر خود را به صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) برادر امام رضا(ع) رساندند تا در کنار هزاران نفر از زائران این امامزاده واجب التعظیم دست استغاثه به سمت درگاه الهی بلند کرده و از خداوند متعال بخواهند تا قلم عفو بر گناهانشان بکشد.

حضور گسترده کودکان، نوجوانان و جوانان در مراسم سومین شب از لیالی قدر پیشوا بر معنویت این مراسم معنوی افزوده بود و ثابت کرد که جوانان این مرز و بوم، هیچگاه ارتباط خود را با خالق خویش قطع نمی‌کنند.

زائران و مجاوران حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) در هر جا که خلوتی را احساس کردند به نحوا و راز و نیاز با خداوند پرداخته با سر خواندن دعای جوشن کبیر، خداوند متعال را به هزار صفت صدا کردند و با ندای " سُبحانَک یا لااله اِلا اَنت؛ اَلغوث اَلغوث خَلِّصنا مِنَ النّارّ یا رَب" خطاب به خدای متعال زمزمه کردند که پاک و منزهی تو ای خدا و جز تو خدایی نیست، فریاد رس فریاد رس ما را از آتش برهان ای پروردگار ما.

مردم روزه‌دار سپس قرآن بر سرگرفتند تا در سومین شب از لیالی قدر، از آخرین فرصت خود برای رقم زدن بهترین تقدیر در سال پیش رو استفاده کرده و دست خالی از خوان بیکران الهی خارج نشوند.


خانواده معظم شهدا نیز شب قدر را بر مزار فرزندان شهید خود سپری کرده و خداوند متعال را قسم یاد کردند که به برکت خون شهدا، عاقبت به خیری نصیب آنان کنند.

برخی از جوانان نیز در حاشیه برپایی این مراسم معنوی با برپایی ایستگاه صلواتی، از زائران و مجاوران پذیرایی کرده و برخی نیز غبار از کفش زائران می‌زدودند.
پ

یشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha