۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۴۲
کد خبر: 85082385
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده رهبری در بوسنی و هرزگوین: مهمترین اصل در امت اسلامی وحدت است

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده مقام معظم رهبری در بوسنی و هرزگوین و بالکان گفت: مهمترین اصل در امت اسلامی وحدت می باشد و دفاع از مظلوم وظیفه مسلمانان جهان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین اکبر عیدی بیرانوند روز جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس در مصلای الغدیر خرم آباد اظهار کرد: به حکم دین، قرآن و انسانیت همچنین به حکم قانون خلقت و حمایت از مظلومان باید در این راهپیمایی شرکت کنیم چراکه بایستی در هر شرایط و مکانی دفاع از مظلوم و مخالفت با ستمگران را ابراز کرد.

وی افزود: هر فردی حقوق خداوند و بندگان را رعایت نکند مورد لعنت خدا قرار می گیرد همچنین شاخص‌های قرآنی در دفاع از فلسطین وجود دارد و مخاطب آن همه جامعه هستند به نحوی که در قرآن کریم آمده است دشمنان، شدیدترین دشمنی را با مومنان دارند.

وی با بیان اینکه پیروی و همراهی با گمراهان گذشته و تابع هوس‌ها بودن شاخص دشمنان است تصریح کرد: هرکه پیرو هوای نفس باشد و از حدود الهی خروج کند از رحمت خداوند به دور است.

نماینده مقام معظم رهبری در بوسنی و هرزگوین و بالکان گفت: هرکجا ظلمی رخ دهد مسلمانان باید با آن مقابله کنند همچنین اهتمام به امور مسلمین و ایجاد اتحاد بین امت اسلام ضروری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عیدی همچنین گفت: مبارزه با ظالم، حکم خداوند و وظیفه شرعی هر مومن است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha