مرزنشینان روزه‌دار قصرشیرین علیه جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل خروشیدند            

قصرشیرین- ایرنا- مرزنشینان روزه‌دار ، مومن و ولایتمدار شهرستان قصرشیرین همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همگام با سراسر کشور و دیگر مسلمانان جهان، با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس با خلق حماسه‌ای ماندگار علیه جنایات رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائییل خروشیدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، راهپیمایان قصرشیرینی با حضور پرشور خود در حمایت از آرمان والای ملت فلسطین و در اعتراض به جنایات رژیم جعلی اسرائیل از میدان مرزبانی تا میدان مهدیه این شهرستان را با شعارهای کوبنده « مرگ بر اسرائیل و قدس شریف آزاد باید گردد، حمایت از فلسطین حمایت از اسلام است » راهپیمایی کردند و خشم و انزجار خود را از جنایت‌های رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل اعلام کردند.

در این راهپیمایی قشرهای مختلف مردم متشکل از مردان، زنان و کودکان و جوانان و مسئولان در کنار نیروهای نظامی و انتظامی حضور پرشور خود را به نمایش گذاشتند و با سر دادن شعارهایی از آزادی قدس شریف اعلام حمایت کردند و خشم و نفرت و انزجار خود را از ترور، اشغال و قتل عام فلسطینیان قهرمان و اعتراض به جنایات و کودکشی این رژیم جعلی به گوش جهانیان رساندند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس با اشاره به اهمیت ماله فلسطین گفت: روز قدس هدیه ای از جانب امام راحل است که قدس و فلسطین را در اولویت توجهات جهان اسلام قرار داد و این روز مهم و تاریخی امت اسلامی را در حمایت از آرمان فلسطین متحد کرد.

مرزنشینان روزه‌دار قصرشیرین علیه جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل خروشیدند            

سرهنگ پاسدار «معارف الفتی» افزود: حوادث اخیر در فلسطین نشانه حجم وحشی گری رژیم صهیونیستی و قدرت مقاومت که مجاهدت مقاومت، امت اسلامی را به امتی مقتدر و تغییر دهنده معادلات و موازنه قوا در منطقه تبدیل کرده اند،مردم مقاوم فلسطین دشواری را پشت سر گذاشته و معادله را تغییر داده اند.

او ادامه داد: امروز مردم فلسطین به این درک رسیده اند که جز از راه جهاد به اهداف خود نمی رسند و مجاهدان فلسطینی که توانسته اند موانع امنیتی رژیم صهیونیستی را از میان برداشته و به درون صهیونیست ها نفوذ کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین گفت: امروز رژیم صهیونیستی با تهدیدات اساسی اقتصادی ،سیاسی، اجتماعی و امنیتی و اطلاعاتی مواجه شده است .

سرهنگ الفتی اضافه کرد: ما پرچم جهاد را برای حمایت از فلسطین بالا برده و ثابت کرده ایم که دراین راه ثابت قدم هستیم و جهاد تنها راه آزادی است و در این راه نیاز به اتحاد و درک این موضوع که همه ما در یک کشتی نشسته ایم در صورت وحدت و یکپارچگی صفوف مسلمانان پیروزی محقق می شود.

وی افزود: تنها راه حل مساله فلسطین ، بازگشت فلسطینی ها به سرزمین های خود و اخراج صهیونیست های غاصب از آنجا است و دولت جمهوری اسلامی و ملت ایران همواره مدافع و حامی فلسطینیان خواهد بود و ما از جبهه مقاومت نیز مقاومت خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه ما شاهد رمضان خونین فلسطین بودیم که اجازه نماز خواندن به فلسطینیان را در مسجد الاقصی ندادند، گفت: صهیونیستها حتی به زنان و کودکان نمازگزار رحم نکردند و امروز تغییر موازنه به نفع کامل مردم مقاوم و شهادت طلب فلسطین صورت گرفته است.

مرزنشینان روزه‌دار قصرشیرین علیه جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل خروشیدند            
در پایان با تجمع راهپیمایان در میدان مرزبانی قطعنامه سراسری قرائت شد و با فریادهای تکبیر شرکت کنندگان مورد تأیید قرار گرفت و پرچم رژیم جعلی و منحوس اسرائیل نیز پس از زیرپا قرار گرفتن توسط دانش آموزان وکودکان به آتش کشیده شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha