۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 85082441
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شهرکرد: خدمات دولت سیزدهم جهادی و انقلابی است

شهرکرد -ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به رویکرد خدمات‌رسانی دولت سیزدهم گفت:دولت سیزدهم با اقدامات جهادی و انقلابی، فعالیت گسترده‌ای در خدمت‌رسانی به مردم را آغاز کرده است و برای چهارمحال و بختیاری هم مصوباتی با هدف عدالت‌محوری داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد تاکید کرد: دولتمردان تلاش‌های صادقانه‌ای دارند و آینده مردم بسیار روشن و مطلوب است و دولت تلاش می‌کند تا مسوولان ضعیف را کنار بگذارد تا بتواند خدمات قابل‌توجهی به قشرهای مختلف ارائه دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد یادآور شد: مردم ایران ۴۴ سال گذشته با لبیک به فرمان امام خمینی(ره) روز قدس را گرامی‌داشتند و در برابر استکبار جهانی مقاومت کردند.

وی استکبار جهانی را روبه افول و اضمحلال و ایران را روبه رشد دانست و افزود: امروز آمریکا قدرتی ندارد و جمهوری اسلامی قدرت خود را در منطقه پیدا کرده و به دست آورده است.

نکونام به جابه جایی قدرت‌ در دنیا اشاره و تصریح کرد: تمام جابه‌جایی‌ها در دنیا به‌علت محور بودن ایران و انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی موقعیت جهانی پیدا کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: ۲۹ فرمردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی نام‌گذاری شده و ارتش ایران مدافع فرهنگ دینی است و از سرزمین و مرزهای کشور دفاع می‌کند.

نکونام با اشاره به بهره‌مندی و استفاده مطلوب از ماه مبارک رمضان گفت: با برگزاری محافل خانگی برای تقویت فرهنگ قرآنی تلاش شود و تقویت مساجد به‌ویژه مساجد محلات مورد توجه باشد و باید برای آباد کردن مساجد با هدف نزدیک‌تر شدن جوامع به سلامت تلاش شود.

وی حجاب را از ضرورت‌هایی دینی دانست و افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیردولتی موظفند حجاب کارکنان رعایت شود و نسبت به این موضوع پاسخ‌گو باشند و رعایت حجاب در مکان‌های عمومی هم باید رعایت شود و این مهم از مهم‌ترین خواسته‌های مردم به‌ویژه بانوان جامعه است.

به گزارش ایرنا، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی (ره) به‌نام «روز جهانی قدس» نام‌گذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha