۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85082460
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناباد: تقویت جبهه مقاومت نابودی رژیم اشغالگر قدس را بردارد

گناباد-ایرنا- امام جمعه گناباد با اشاره به تجمع ها و اعتراضهای یهودیان و صهیونیستها در سرزمینهای اشغالی گفت: نابودی رژیم اشغالگر قدس توسط خود صهیونیست ها آغاز شده است و با تقویت جبهه مقاومت در منطقه روند این نابودی تشدید خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) افزود: آحاد مختلف مردم این شهرستان مانند سایر نقاط کشور با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس برگ زرین دیگری در حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین به یادگار گذاشتند و سیاستهای خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

وی نامگذاری امسال به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید توسط رهبر معظم انقلاب را یاد آور شد و تاکید کرد: دولت سیزدهم و مسوولان باید زمینه تحقق شعار سال را فراهم کنند و ضمن افزایش نظارت بر بازار و قیمت کالاها و خدمات از تولید و سرمایه گذاری به عنوان مولفه مهم رونق اقتصادی و اشتغالزایی حمایت کنند.

خطیب نماز جمعه گناباد اظهار داشت: باید از همه ظرفیتها برای حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان در این شهرستان بهره گرفت و آنان را در ادامه فعالیت دلگرم و از هرگونه اقدامی که موجب دلسردی شان می شود، پرهیز کرد.

وی گفت: مهمترین مطالبه مهم مردم از مسوولان و دولتمردان تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سالجاری است و این مساله باید در صحنه عمل و خدمت به جامعه عینیت یابد.

حجت الاسلام صادقی نسب از ادارات و مسوولان گناباد خواست که هر ماه گزارش عملکرد فعالیت خود را به مردم ارایه کنند چون تبیین عملکرد و خدمات نظام و دولت برای مردم موجب دلگرمی آنان می شود.

امام جمعه گناباد بیان کرد: حضور مردم در صحنه زمینه ساز موفقیت در زمینه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است و باید بستر این مهم بیش از پیش فراهم شود.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha