۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85108967
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خطیب نماز جمعه گناباد: مهار تورم و حمایت از تولید در اولویت مسوولان قرار بگیرد

گناباد-ایرنا- امام جمعه موقت گناباد گفت: کنترل و مهار تورم و حمایت از تولید کنندگان باید رویکرد اصلی مسوولان قرار بگیرد و این مساله نباید در حد شعار بماند بلکه باید در عملکرد آنان عینیت یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام رضا مدنی در خطبه های نماز جمعه امروز گناباد افزود: مردم و مسوولان وظیفه سنگینی در حمایت از تولید داخلی بر عهده دارند و آحاد جامعه باید با خرید کالاهای داخلی و مسوولان هم با حمایت بیشتر از تولید کنندگان و سرمایه گذاران فعالان ااقتصادی را به ادامه فعالیت در بخش تولید دلگرم کنند.

وی از جمله مشکلات تولید کنندگان را مانع تراشی و بوروکراسی اداری در ادارات و سازمانهایی که وظیفه اصلی شان حمایت و بستر سازی برای رونق تولید است دانست و ادامه داد: متاسفانه معیشت مردم و حمایت از تولید به دغدغه اصلی برخی از مسوولان تبدیل نشده است و مانع تراشی ها نارضایتی تولید کنندگان را به همراه داشته است.

خطیب نماز جمعه گناباد تصریح کرد: مسوولانی که دغدغه ای نسبت به حمایت از تولید و رفع مشکلات معیشتی مردم ندارند نباید در پستهای مهم که مرتبط با حمایت از تولید کنندگان است قرار بگیرند و دستگاه قضایی هم با هر گونه ترک فعل مدیران مربوطه در این زمینه برخورد کند.

حجت الاسلام مدنی افزود: افزایش نقدینگی در جامعه از عوامل مهم تشدید معضل تورم است و با وجود این که طی سالهای گذشته مسوولان مربوطه بر کنترل تورم و جهت دهی بیشتر آنها در مسیر فعالیتهای سرمایه گذاری و تولید تاکید داشتند ولی هر سال شاهد افزایش بیشتر حجم نقدینگی در جامعه هستیم.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha