۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۲۲
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85082643
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل از اصول انقلاب اسلامی است

۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۲۲
کد خبر: 85082643
مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل از اصول انقلاب اسلامی است

کاشان - ایرنا - نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از قطعی ترین و اصولی ترین موضوع نهضت اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره)مبارزه با اسرائیل جنایتکار و غاصب است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد روز جمعه در جمع راهپیمانان روز قدس در مسجد موسی بن جعفر (ع) اردستان افزود: حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند ، دفاع از ملت مظلوم فلسطین از اصول نهضت انقلاب اسلامی است.
وی اضافه کرد: ما امروز از این اصول پیروی کرده، با گفتن مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برائت خود را از استکبار جهانی و این رژیم ستمگر اعلام می کنیم.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسجد الاقصی نخستین قبله گاه مسلمین است و پیامبر (ص) است و مسلمانان ۱۵ سال رو به این مسجد نماز می خواندند و از کنار آن پیامبر (ص) به معراج رفتند، اشغالگران قدس به زور مسلمانان فلسطین را اخراج و سرزمین آنها را غصب کردند ، ما از مظلومان جهان دفاع می کنیم چون این تکلیف دینی ماست.
حجت الاسلام طباطبائی نژاد گفت: رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی یک غده سرطانی است و اگر نابود نشود، گسترش پیدا می کند،پرچم آن از نیل تا فرات را نشان می دهد و برای مسلمانان مزاحمت های فراوان ایجاد می کند.
وی افزود: امروز سردار شهید قاسم سلیمانی پرچمدار این مبارزه است که عمر خود را در سرزمین های اسلامی صرف مبارزه با این رژیم جعلی و کودک کش کرد تا این غده سرطانی ریشه کن شود.
وی اضافه کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این رژیم خودش عجله فروپاشی دارد و در داخل به اختلاف ودرگیری افتاده، پرچم خود را آتش می زنند و این درخت خبیث ریشه ندارد و نابود شدنی است.

حضرت امام خمینی(ره) ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ خورشیدی در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار تفر جمعیت در ۱۱۸کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha