سرپرست فرمانداری قصرشیرین: حمایت ملت ایران از قدس سبب تضعیف رژیم صهیونیستی بوده است

قصرشیرین - ایرنا- سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: ملت ایران از سیاست خارجی و آرمان‌های انقلاب اسلامی و نیز ملت فلسطین حمایت و شهدای زیادی تقدیم کرده که نتیجه آن تشکیل محور مقاومت در منطقه، ایجاد دولت قوی فلسطینی و تضعیف رژیم غاصب صهیونیستی بوده است.

محمد حیدری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: امروز نیز مردم به حمایت از مردم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس که با درایت معمار کبیر انقلاب نامگذاری شد به میدان آمدند.
وی اظهار کرد: ما می‌دانیم در شرایط امروز خاورمیانه، اسرائیل از داخل دچار اختلاف شده و هزاران هزار نفر در اعتراض به سیاست های دولت نتانیاهو و نسل کشی که در فلسطین به راه انداخته اند به خیابان‌ها آمده اند.
سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: کشورهایی که روزی در حوزه اروپا و آمریکا تمام قد از اسرائیل دفاع می‌کردند امروز به دلیل مشکلات داخلی اسرائیل عقب نشینی کرده اند.
حیدری ادامه داد: دیدگاه بلند امام راحل و سیاست های رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از فلسطین و محور مقاومت در حال به ثمر نشستن است.

وی ادامه داد: نکته دیگری که حائز اهمیت است اتحاد یکپارچگی و همدلی مردم فهیم شهرستان قصرشیرین است که مثال زدنی بود و ما باید از این ظرفیت اجتماعی و معنوی برای رشد و تعالی فرهنگی سیاسی و اجتماعی استفاده کنیم و قدردان این حضورها باشیم.
راهپیمایی مردم مرزنشین قصرشیرین از میدان مرزبانی به سمت میدان مهدیه با حضور گسترده مردم و با شعارهای مرگ بر اسرائیل، حمایت از فلسطین حمایت از اسلام است و لبیک یا خامنه ای برگزار شد و مرزنشینان با حضور گسترده خود انزجار خویش را از نسل کشی و کودک کشی رژیم منحوس و جعلی اسرائیل اعلام کردند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha