فیلم | جشن و شادی مردم کرمانشاه از پیروزی جبهه مقاومت

کرمانشاه - ایرنا - اقشار مختلف مردم کرمانشاه همزمان با پیروزی جبهه مقاومت در عملیات "طوفان الاقصی" در سرزمین اشغالی قدس در میدان غدیر این استان گرد هم آمدند، شعار سر دادند و پیروزی فلسطین را جشن گرفتند.

به گزارش ایرنا، جمعی از مردم کرمانشاه یکشنبه شب در حمایت از رزمندگان مقاومت فلسطین و پیروزی آنان و نیز در محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی در میدان غدیر گرد هم آمده و با سر دادن شعار پیروزی فلسطین را جشن گرفتند.

مردم دیار پهلوانان و قهرمانان، با در دست گرفتن پرچم فلسطین در حمایت از مردم سرزمین قدس و لزوم مقاومت در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل، شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی سر دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم طی سخنانی گفت: مردم انقلابی و شهیدپرور کرمانشاه با حضور در این اجتماع عظیم، حمایت و همبستگی خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند و سلامی به پایان رژیم جعلی اسرائیل و آزادی قدس شریف دادند.

«حجت الاسلام یوسف احمدی» افزود: امروز خانواده‌های کرمانشاهی همراه با فرزندان خود در این مراسم با شکوه شرکت کردند و قطعاً تربیت نسلی انقلابی و مبارز با اسرائیل آینده روشنی را نوید می‌دهد و ظهور حضرت ولیعصر(عج) به فضل الهی نزدیک است.

تجمع کنندگان در این مراسم ضمن انزجار از استکبار جهانی، از مردم فلسطین دفاع کرده و بر لزوم وحدت بین جهان اسلام در مقابله با استکبار جهانی تأکید کردند.

تجمع کنندگان در حالی که تصاویری از سردار دلها، پرچم‌های فلسطین و ایران و پلاکاردهایی با مضامین دفاع از قدس شریف را در دست داشتند، شعار « مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر اسرائیل»، «حزب الله پیروز است اسراییل نابود است»، «مرگ بر منافق»، «الله اکبر»، «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده» سر دادند.

قرائت قرآن، اجرای سرود، مولودی خوانی، شعرخوانی، پخش شیرینی و نور افشانی از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

گفتنی است جنبش حماس و دیگر گروه‌های مقاومت در نوار غزه از صبح دیروز اقدام به موشک‌باران شهرک‌های صهیونیست‌نشین کردند و همزمان پیشروی به عمق سرزمین‌های اشغالی را آغاز کردند.

این عملیات بی‌سابقه مقاومت تاکنون منجر به هلاکت و زخمی‌شدن هزاران نفر از صهیونیست‌ها شده است. همچنین رزمندگان مقاومت در این عملیات‌ها موفق شدند ده‌ها نفر از نیروهای نظامی عالی‌رتبه ارتش رژیم صهیونیستی را به اسارت درآوردند.

عملیات طوفان‌الاقصی پس از آن آغاز شد که مسجدالاقصی طی روزهای گذشته با یورش‌های گسترده شهرک‌نشینان تندرو صهیونیست مواجه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha