۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85083545
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم‌های برتر مسابقات فوتوالی جام رمضان در گنبدکاووس معرفی شدند
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی گنبدکاووس گفت: مسابقات فوتوالی جام رمضان که با حضور ورزشکارانی از ۱۱ استان در این شهرستان جریان داشت با معرفی تیم‌های برتر به‌کار خود پایان داد.

ابراهیم ملاتش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: ۱۶ تیم ۲ نفره از استان‌های یزد، گلستان، زنجان، بوشهر، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، هرمزگان، البرز، کرمان و مازندران در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی گنبدکاووس بیان کرد: در پایان این مسابقات تیم "گلسا پوش و صدر شیمی" یزد به ترتیب عنوان‌های قهرمانی و نایب قهرمانی را به‌دست آوردند و تیم شهرداری و مینی پارک ستاره‌ها از گنبدکاووس بر سکوی سوم مشترک ایستادند.

به گزارش ایرنا، رشته ورزشی فوتوالی از ادغام ۲ رشته والیبال و فوتبال ساحلی ایجاد شده که در یک زمین ۹ در ۱۸ مترمربع با یک تور به ارتفاع ۲ متر و ۲۰ سانتیمتر با حضور ۲ بازیکن در هر تیم برگزار می‌شود.

بازیکنان باید توپ را با استفاده از ضربات پا، سر و سینه و بدون استفاده از دست به زمین حریف ارسال کنند و انجمن فوتوالی ایران در سال ۱۳۹۰ تشکیل و زیر نظر هیات ورزش‌های روستایی عشایری و بازی‌های بومی محلی فعالیت دارد.

شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس افزون بر ۹ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد که در قالب ۳۸ هیأت ورزشی مشغول فعالیت هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha