۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85083548
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروژه ۱۲ واحدی مسکن محرومان ابهر افتتاح شد

۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۲۶
کد خبر: 85083548
پروژه ۱۲ واحدی مسکن محرومان ابهر افتتاح شد

زنجان - ایرنا - پروژه ۱۲ واحدی مسکن محرومان گلسار ابهر روز شنبه همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه حساب امام(ره) با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در مراسم افتتاح این پروژه، افزود: پروژه ۱۲ واحدی مسکن محرومان ابهر در زیر بنایی بالغ بر یک هزار و ۷۲۸ متر مربع و اعتباری حدود ۷۵ میلیارد ریال در مدت ۲۴ ماه احداث و به متقاضیان واگذار شد.

رضا خواجه‌ای گفت: پروژه های نهضت ملی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در قالب ۱۴ پروژه با یک هزار و ۶۹۷ واحد مسکونی در شهرهای هیدج، صائین قلعه، خرمدره، قیدار و آببر در دست احداث است.

وی افزود: روند اجرای این پروژه‌ها با برنامه زمانبندی شده مطابقت دارد و در اجرای پروژه ها تمامی نکات فنی، مهندسی و ایمنی رعایت شده است تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان ادامه داد: نظارت و پیگیری دقیق روند اجرای پروژه ها، تاکید بر سرعت بخشی به طرح ها با نگاه ویژه بر ارتقای کیفیت، تاکید بر روند نظارتی پروژه های در حال اجرا و تلاش برای جذب اعتبارات ملی و استانی از جمله موارد مهم برای پیشبرد اهداف و محرومیت زدایی است.

خواجه ای، یکی از مهمترین اهداف و رسالت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تأمین مسکن محرومان و اقشار کم درآمد عنوان کرد و گفت: تامین مسکن گامی مهم در دستیابی به توسعه پایدار است که در زمان حاضر این نهاد انقلابی به این موضوع توجه جدی دارد و مطابق با رویکردها و راهبردهای حمایتی از اقشار ضعیف جامعه حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه مسکن دارای ابعاد متعدد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و یک پدیده فرابخشی است، افزود: بدون شک اجرایی کردن برنامه های مسکن به مفهوم ایجاد فضای سکونتی، مستلزم همکاری همه جانبه تعداد کثیری از دستگاه های اجرایی، نهادهای عمومی و مشارکت عامه مردم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha