۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85079860
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۴ طرح نهضت ملی بنیاد مسکن زنجان در حال اجراست

۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱
کد خبر: 85079860
۱۴ طرح نهضت ملی بنیاد مسکن زنجان در حال اجراست

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: طرح‌های نهضت ملی بنیاد مسکن استان در قالب ۱۴ پروژه به تعداد یک هزار و ۶۹۷ واحد مسکونی در شهرهای هیدج، صائین قلعه، خرمدره، قیدار و آببر در حال اجراست.

رضا خواجه ای روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روند اجرای این واحدها با برنامه زمان بندی شده مطابقت دارد.

خواجه ای گفت: علاوه بر آنها پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر نیز در قالب طرح نهضت ملی بنیاد مسکن در شهر زنجان در حال اجراست که پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی دارد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف و رسالت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تامین مسکن محرومان و اقشار کم درآمد است، اضافه کرد: تامین مسکن گامی مهم در دستیابی به توسعه پایدار است که توجه به این موضوع به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

این مسوول یادآور شد: این نهاد در راستای سیاست ها و راهبردهای توسعه ای مسکن کشور گام بر می دارد و مطابق با رویکردها و راهبردها از اقشار ضعیف جامعه حمایت می کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی ها و با توجه به سالروز تاسیس بنیاد مسکن، پروژه ۱۲ واحدی مسکن محرومان گلسار ابهر نیز افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه های عمرانی در ۲ حوزه مسکن شهری و بهسازی و مسکن روستایی به بهره برداری خواهد رسید، خاطرنشان کرد: پنج پروژه بهسازی و مسکن روستایی در شهرستان های زنجان، ماهنشان، طارم، خدابنده و ایجرود افتتاح خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha