۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 817
کد خبر: 85084384
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زوج مانا به کمک زوج های دانشجو می آید

۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲
کد خبر: 85084384
زوج مانا به کمک زوج های دانشجو می آید

تهران- ایرنا- سامانه «زوج‌ مانا» (ازدواج دانشجویی) با هدف آموزش بعد از ازدواج و معرفی خانواده های موفق به عنوان الگوی زندگی رونمایی شد.

به گزارش گروه علم و ‌آموزش ایرنا از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، آیین رونمایی از سامانه «نخستین جشنواره ملی فرهنگی و آموزشی زوج مانا» روز شنبه با حضور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و مسئولان دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار شد.

نخستین جشنواره ملی، فرهنگی و آموزشی زوج مانا (ازدواج دانشجویی) با همکاری دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود. از سامانه الکترونیکی این جشنواره با حضور مسئولان این دو نهاد رونمایی و این جشنواره وارد فاز اجرایی شد.

این مراسم با حضور وحید یامین پور معاون امور جوانان و حجت الاسلام مهدی متقی فر مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، حجت الاسلام مهدی فاطمی پور معاون فرهنگی و سیاسی، حجت الاسلام هاشمی مدیر خانواده و ازدواج، داودوند رییس اداره ازدواج و فرح بخش رئیس اداره آموزش و مشاوره نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار شد.

این جشنواره همراه با جوایز نقدی و سفرهای زیارتی مشهد مقدس با خانواده و با ثبت کنشگری های اجتماعی تجربه ها، خاطره ها و ایده های زوج های دانشجو همراه خواهد بود.

علاقه مندان می توانند برای نام نویسی و ارسال آثار تا ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ به سامانه « ستاد ازدواج دانشگاه هیان » به آدرس (ezdevaj.nahad.ir ) مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha