۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴
کد خبر: 85084418
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

احتمال آبگرفتگی در کرمان و صدور هشدار زرد هواشناسی

۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴
کد خبر: 85084418
احتمال آبگرفتگی در کرمان و صدور هشدار زرد هواشناسی

کرمان- ایرنا- رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی کرمان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد این اداره کل گفت: از امروز(یکشنبه) تا روزهای پایانی هفته افزایش ابر، رگبار و رعدو برق پدیده غالب جوی در استان خواهد بود که احتمال آبگرفتگی و بارش تگرگ در مناطق مستعد دور از انتظار نیست. 

حمیده حبیبی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی روزهای مذکور احتمال وقوع سیلاب وجود ندارد اما وقوع روان‌آب در استان پیش‌بینی می‌شود چون بارش‌های این هفته رگباری و سریع اتفاق خواهد افتاد.

وی خاطرنشان کرد: در پی ناپایداری‌های جوی در روزهای اخیر رگبارها در غرب، جنوب، جنوب غرب و ارتفاعات مرکزی استان از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی کرمان تصریح کرد: به دلیل ناپایداری‌های جوی، پیشگیری از تردد، توقف و چرای دام در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی توصیه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این هفته در دمای هوای سراسر استان تغییرات محسوسی نداریم اظهارداشت: ناپایداری‌های جوی این هفته در پاره‌ای از مواقع با تندبادهای لحظه‌ای همراه خواهد بود.

حبیبی بیان کرد: دمای کلانشهر کرمان نیز امروز در خُنک‌ترین ساعت به هفت درجه و در گرمترین ساعت به ۲۷ سانتیگراد نیز می‌رسد.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha