۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۰۳
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85085219
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیرین بروجنی ۱۳.۵میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کردند

شهرکرد- ایرنا- مدیر ستاد دیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در بروجن گفت:خیرین این شهرستان برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد ۱۳.۵ میلیارد ریال کمک کردند.

مجید صیادی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان کمک در قالب تعهد پرداخت و کمک نقدی است که با همت بازاریان، صاحبان صنایع، کارکنان دولت، شرکت‌های دولتی و خصوصی اهدا شد.

به گفته وی،هم‌اکنون ۱۹ زندانی جرائم غیرعمد با بدهی بیش از ۸۵ میلیارد ریال در زندان بروجن تحمل حبس می کنند.

صیادی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۹۵ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کنند، گفت: از ۲۸ فروردین‌ماه امسال نیز سه جشن گلریزان در فرهنگسرای شهرکرد با عنوان جشن گلریزان آزادسازی مادران زندانی و زندانیان جرائم غیرعمد برگزار می‌شود.

وی از برگزاری جشن گلریزان دیگر در شهرستان فارسان در روز ۳۱ فروردین ماه امسال خبر داد و گفت: خیرین می‌توانند برای کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۲۵۶۹۰واریز کنند.

صیادی اظهار داشت: هم‌اکنون ۵۴ پرونده از زندانیان جرایم غیرعمد آماده رسیدگی است که میزان بدهی این افراد بیش از ۳۰۰میلیارد ریال است.

وی از اجرای پویش "کلاس عاشقی" با همکاری ستاد دیه و آموزش و پرورش استان خبرداد و گفت: در این طرح دانش‌آموزان با مبالغ مختلف از پنج هزار تومان به بالاتر زمینه آزدسازی زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، ستاد دیه در سال ۷۸ برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد نیازمند و فرهنگسازی و آموزش، ترویج قوانین بازدارنده فعال شده است.

در استان چهارمحال وبختیاری سه زندان در شهرکرد، بروجن و لردگان فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha