۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85085497
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اتاق بازرگانی بازوی قوی دولت برای رونق صادرات و اشتغالزایی است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: اتاق بازرگانی بازوی قوی دولت برای کسب درآمد، ارزش افزوده، صادرات و اشتغالزایی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز دوشنبه در نشست با فعالان و اعضای اتاق بازرگانی استان اظهار کرد: اتاق بازرگانی یک بازوی قوی برای دولت در زمینه کسب درآمد، رونق صادرات، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغالزایی است.

وی با بیان اینکه ظرفیت های زیادی در اتاق بازرگانی استان جهت تسهیل در صادرات از مرز وجود دارد، افزود: انتظار ما از اتاق بازرگانی زیاد نبوده و در حد معمول است، با توجه به تجارب و اندوخته های صادراتی و تجاری اعضای اتاق انتظار می رود ایده های خاص در قالب گفت و گوی بخش خصوصی ارایه شود تا خروجی مناسبی به همراه داشته باشد.

استاندار ایلام تاکید کرد: اهلیت مهم ترین فاکتور برای واگذاری غرفه های بازارچه های مهران به افراد است و مزایده غرفه ها تمامی افراد باید دارای اهلیت باشند.

بهرام‌نیا خواستار خلق ایده اتاق بازرگانی در جلسات گفت و گوی دولت با بخش خصوصی شد و تاکید کرد: باید تلاش کنیم که راهگشا مشکلات تجار و بازرگانان باشیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده ساماندهی و انضباط بازارچه گمرک مهران، افزود: برای برقراری عدالت نظم و انضباط در بازارچه مهران حاکم شد.

استاندار ایلام در پایان خاطرنشان کرد: مرز مهران از جزو مرزهای مهم کشور محسوب می شود که بیشترین صادرات از آن به ثبت می رسد که در این راستا نقش تجار بسیار مهم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha