برای اولین بار برنامه سالانه از فدراسیون وزنه‌برداری به استان‌ها ابلاغ می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: برای اولین بار در تاریخ این رشته تا آخر فروردین ماه برنامه سالیانه از فدراسیون به استان‌ها ابلاغ خواهد شد و در این برنامه منافع ورزشکاران، مربیان، هیات‌ها و فدراسیون در آن دیده شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «سجاد انوشیروانی» روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی هیات وزنه برداری استان کرمانشاه افزود: در تلاشیم فدراسیون را مدرن کنیم و در حال خریداری سامانه‌های مختلفی هستیم و بحث آموزش بزودی از یک سامانه جامع انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: سایت فدراسیون وزنه برداری از حالت وبلاگی در حال خارج شدن است و تمام ثبت نام‌ها و بقیه امور در سایت فدراسیون اتفاق خواهد افتاد.

رییس فدراسیون وزنه برداری با بیان اینکه سامانه جامع آموزش درآمدی برای هیات‌های استانی به همراه خواهد داشت، گفت: بعد از مدت‌ها مسابقات استعدادیابی در استان‌ها به زودی آغاز خواهد شد.

وی در ادامه افزود: به لحاظ انظباطی و اخلاق فدراسیون خط قرمزهای زیادی را متصور است و کمیته انظباطی یکی از مهمترین کمیته‌ها است و در این زمینه با کسی تعارف نخوایم داشت چرا که این رشته یک روح پهلوانی درون آن وجود دارد و باید از آن صیانت کرد.

انوشیروانی تاکید کرد: در یک رشته ای فعالیت می‌کنیم که برگ‌های زرینی در تاریخ کشور رقم زده و در دنیا با اسامی بزرگی معرفی شده و انتظار مردم از این رشته بسیار بالا است.

وی عنوان کرد: کرمانشاه از استان‌هایی است که در کسب افتخارات فدراسیون وزنه‌برداری سهم داشته و وزنه برداری کرمانشاه همیشه در سطح کشور تعیین کننده بوده است.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری در ادامه گفت: طی سال های گذشته وزنه برداری کرمانشاه دچار نوسانات زیادی شد، همه باید همدل شویم و همت کنیم تا دوباره روزهای درخشان در وزنه برداری کشور بخصوص در استان کرمانشاه به منصه ظهور درآید.

وی همچنین افزود: از نگاه مادی و منفعتی به این رشته باید پرهیز کرد زیرا رشته وزنه برداری منفعتی برای کسی ندارد اما می‌تواند افتخار آفرینی‌های بزرگی را برای کشورمان رقم بزند.

انوشیروانی اظهار داشت: در فدراسیون با تلاش های فراوان یک برنامه راهبردی خوب را تعریف کردیم. اعتباری از ردیف ۰۳۴ طرح های عمرانی وزارت در بحث تجهیزات را اخذ نمودیم و سهمیه استان کرمانشاه واریز شده و مرحله بعدی آن تا یک تا ۲ ماه آینده ابلاغ خواهد شد.

وی اضافه کرد: پیگیر این هستیم که منابع مالی را به حدی برسانیم که شان و منزلت وزنه برداری را حفظ کنیم و با رایزنی با مدیران اجرایی استان‌ها در تلاشیم از هر ظرفیتی در کشور وجود داشته باشد که بتوانیم برای وزنه برداری کاری کنیم.

رییس فدراسیون وزنه برداری در پایان گفت: با ستاد مبازره با مواد مخدر تفاهم نامه خوبی در زمینه مالی و سخت افزاری به امضاء رسیده و در سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی نیز در حال مطالبه گری هستیم.

در این نشست «احمد کریمی» با کسب ۱۸ رای برای مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات وزنه برداری کرمانشاه انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha