«احمد کریمی» به عنوان رییس هیات وزنه‌برداری کرمانشاه انتخاب شد

کرمانشاه- ایرنا- «احمد کریمی» با کسب اکثریت آرا در جلسه مجمع انتخاباتی استان، به عنوان رییس هیات وزنه‌برداری کرمانشاه برای چهار سال آینده انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مجمع انتخاباتی که با حضور «سجاد انوشیروانی» رییس فدراسیون وزنه برداری برگزار شد، کریمی تنها نامزد این انتخابات بود و توانست آرای ۱۸ عضو حاضر مجمع استان را کسب کند.

کریمی در مورد برنامه‌های هیات وزنه برداری استان گفت: رشته وزنه برداری کرمانشاه با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده و حال خوبی ندارد و این امر به دلیل عدم مدیریت صحیح مسوولان گذشته بوده و این مساله باعث شده بسیاری از ورزشکاران این رشته را ترک کنند.

«احمد کریمی» به عنوان رییس هیات وزنه‌برداری کرمانشاه انتخاب شد

وی افزود: استان کرمانشاه دارای پتانسیل زیادی در قهرمان پروری است. امیدواریم بتوانیم گام‌های موثری در این زمینه برداریم. برگزاری کلاس‌های استعدادیابی در مقاطع مختلف، کلاس‌های داوری و مریبگری و تجهیز و بروزرسانی سالن‌های وزنه برداری از برنامه‌های آینده هیات خواهد بود.

کریمی یکی از برنامه های خود را بروزرسانی سالن وزنه برداری به منظور مدرنیزه کردن این رشته عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان و جامعه وزنه‌برداری دوباره شاهد شکوفایی این رشته در کرمانشاه باشیم و گام‌های موثر و ارزشمندی برداریم.

احمد کریمی که دارای مدرک تحصیلی لیسانس عمران است، پیش از این ریاست هیات وزنه برداری شهرستان کرمانشاه را برعهده داشت.

در جلسه مجمع انتخابات رییس هیات وزنه برداری کرمانشاه، ۱۸ نفر از ۲۲ نفر از اعضای مجمع استان حضور داشتند که همه آنها به تنها نامزد این انتخابات رای دادند.

در این مجمع همچنین «طاهره عظیمی» به عنوان نایب رییس، «غلامرضا نیک رفتار» به عنوان خزانه دار، «ایوب سنجابی» به عنوان کارشناس خبره، سید «علی جوادی فر» به عنوان هیات رییسه آقایان، «احیا مسجدی» به عنوان هیات رییسه بانوان و «سعدی رشیدی» به عنوان بازرس انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه در رشته وزنه‌برداری از استعدادهای بسیار بالایی برخوردار است که علاوه بر درخشش در رقابت‌های استانی و کشوری در سال‌های گذشته توانسته اند در سطح المپیک و جهان نیز عناوین زیادی را برای کشورمان به ارمغان آورند.

«کیانوش رستمی» و «حافظ قشقایی» ۲ نفر از ملی پوشان شایسته استان هستند که تاکنون مدال های رنگارنگی را از رقابتهای المپیک، جهانی و آسیا برای کشورمان کسب کرده اند.

کوروش باقری دیگر وزنه بردار پیشکسوت کرمانشاهی نیز که قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان به شمار می رود مدتی سرمربی تیم وزنه برداری کشورمان را برعهده داشت.

در استان کرمانشاه در مجموع بیش از ۴۰۰ ورزشکار بیمه شده در رشته وزنه برداری فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha