۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۵۲
کد خبر: 85086231
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

میدان دام جنوب کرمان معطل زمین

۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۵۲
کد خبر: 85086231
میدان دام جنوب کرمان معطل زمین

جیرفت- ایرنا- مدیرکل امور عشایر جنوب استان کرمان گفت: طرح میدان دام این منطقه با پنج میلیارد تومان ساخته می شود اما پیش از آن نیاز به همکاری منابع طبیعی و در اختیار گذاشتن زمین است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ناصر احمدیوسفی روز سه‌شنبه در نشست کارگروه توسعه سرمایه گذاری عشایر جنوب کرمان اظهار کرد: یکی از طرح هایی که می تواند نقش مهمی در تکمیل زنجیره گوشت قرمز ایفا کند راه اندازی میدان عرضه دام در جنوب استان خواهد بود و با سرمایه گذاری در این حوزه هم اشتغال و هم رشد تولید محقق می شود.

وی یادآور شد: عشایر جنوب کرمان بیش از ۶۰ درصد دام سبک و ۱۵ درصد دام سنگین منطقه را در اختیار دارند و ۳۲ درصد گوشت قرمز این محدوده را تولید می‌کنند.

احمدیوسفی اضافه کرد: اتحادیه تعاونی عشایری جنوب کرمان به عنوان سرمایه گذار طرح میدان عرضه دام خواهد بود و امیدواریم با همراهی و تعامل دستگاه های اجرایی بتوانیم این طرح را در ۲ نقطه از جنوب استان اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه ظرفیت های مختلفی در حوزه اقتصادی برای سرمایه گذاری در بخش عشایر وجود دارد افزود: طرح مطالعه میدان عرضه دام عشایر جنوب استان از طریق امور عشایر در حال انجام است.

مدیرکل امور عشایر جنوب استان کرمان ادامه داد: طرح های مختلفی همچون احداث کشتارگاه صنعتی دام، سردخانه نگهداری مواد غذایی و کارخانه تولید خوراک دارای توجیه فنی و اقتصادی و نیازمند حضور سرمایه گذاران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha