به گزارش روز چهارشنبه شرکت توزیع نیروی برق گیلان محمد تقی مهدی زاده در حاشیه بازدید از نخستین مانور سراسری و جهادی وصول مطالبات این شرکت در سال ۱۴۰۲، اظهار داشت: این مانور با هدف وصول حداکثری مطالبات برای جلوگیری از انباشت مطالبات، ارتقای رتبه شاخص وصول مطالبات این شرکت و در نهایت ارائه هرچه بهتر و مطلوبتر خدمات به مشترکان برق در سطح استان در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه آغاز شده است.
وی عنوان کرد: طی اعزام این اکیپ ها با رعایت اصول اخلاقی و حفظ کرامت شهروندان، همچنین تماس تلفنی و ارسال پیامک سعی در ترغیب و اقناع مشترکان برای پرداخت بدهیهای معوق دارند.
رئیس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق گیلان افزود: ارائه خدمات مطلوب به مردم منوط به پرداخت به موقع صورتحساب بهای برق مصرفی توسط مشترکان است و هرگونه تاخیر در این موضوع شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان را با محدودیت در خدماترسانی به آنان مواجه میکند.
محمد تقی مهدی زاده گفت: این مانور در کل استان و در ۲۳ امور اجرایی شرکت و ادارات تابعه آنها با فعالیت ۱۲۳ اکیپ طی روزهای آینده اجرا می شود.
وی به سامانه برق من اشاره و تاکید کرد: مشترکان برق با نصب اپلیکیشن "برق من "و ورود به این سامانه میتوانند گزینه «انتخاب پله مصرف» را انتخاب، و پله مصرفیشان را تعیین کنند و با مراجعه به گزینه قبض، جزئیات قبض الکترونیک دوره قبل خود را مطالعه کرده و بر مبنای آن نسبت به انتخاب پله دوره آتی خود تصمیمگیری کرده و علاوه بر امکان پرداخت آنلاین صورتحساب از تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق گیلان بصورت غیرحضوری بهرهمند شوند.
نظر شما