۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۳۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85088007
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادگستری زنجان از شرکت‌های دانش بنیان استان قاطعانه حمایت می‌کند

زنجان - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: دستگاه قضایی از شرکت‌های دانش بنیان در جهت تحقق شعار سال "مهار تورم و رشد تولید" قاطعانه حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی روز چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات شرکتهای دانش بنیان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای اعضای شورای راهبردی شرکتهای دانش بنیان استان، افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با مد نظر قرار دادن منویات مقام معظم رهبری به ویژه شعار سال، اراده مضاعف و جدی برای رفع موانع و حل مشکلات شرکتهای دانش بنیان دارد.
وی افزود: لازم است متولیان امر و همه ادارات و دستگاه ها تلاش و جدیت مضاعفی در این زمینه داشته باشند.
این مسوول افزود: خود شرکتهای دانش بنیان باید مطالبه گری کرده و با جدیت پیگیر مشکلات خود باشند.
رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: دستگاه قضایی از شرکتهای دانش بنیان حمایت مستمر خواهد کرد و برای حل کردن مشکلات آنها که تبدیل به دغدغه این شرکتها شده است، اقدام می کند.
وی گفت: باید مدیریت پارک علم و فناوری و شورای راهبردی شرکت های دانش بنیان، مشکلات آنها را شناسایی و اعلام کند تا به تناسب و در چارچوب مقررات از ظرفیت ستاد اقتصاد مقاومتی برای حل آنها استفاده شود.
این مسوول در خصوص تخصیص زمین به پارک علم و فناوری، گفت: این مهم از طریق استانداری و اداره راه و شهرسازی پیگیری خواهد شد.
در این جلسه مقرر شد شرکت شهرک های صنعتی استان در رابطه با اختصاص ۴۵ هکتار از شهرک تازه تاسیس واقع در جاده فرودگاه به شرکت دانش بنیان استان با فوریت اقدام کند.
همچنین مقرر شد اداره کل محیط زیست، شرکت شهرک های صنعتی، امور اراضی استان و مدیریت پارک علم و فناوری استان پیگیری و همکاری های لازم را در این زمینه داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha