۲۳۷ مددجوی جرائم غیرعمد در کرمان چشم انتظار کمک خیران هستند

کرمان - ایرنا - رییس‌کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر ۲۳۷ مددجوی جرائم غیرعمد در زندان‌های این استان چشم انتظار کمک و یاری خیران هستند گفت: برای آزادی این تعداد مددجو ۳۵ میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کرمان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در آیین جشن گلریزان مرکز این استان افزود: سال گذشته ۲۵۴ مددجوی جرائم غیرعمد با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از زندان های استان کرمان آزاد شده اند که ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای آزادی این افراد توسط خیران پرداخت شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان ویژه با همکاری بنگاه های اقتصادی کرمان تصریح کرد: در مجموع تاکنون ۱۲ میلیارد تومان به حساب ستاد دیه این استان واریز شده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه خیران همیشه همراه و یاور ستاد دیه بوده اند، اظهار داشت: جشن های گلریزان در سال جاری از نظر تعداد و میزان کمک ها پررونق تر و باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شده است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان ضمن بیان این مطلب که ۵۵ جشن گلریزان در شهرستان ها، بخش ها و شهرهای این استان برنامه ریزی و اجرا شده است، تاکید کرد: جشن های گلریزان طی سال های گذشته تنها در مراکز شهرستان ها برگزار می شد که امسال در بخش ها و شهرهای دیگر نیز برگزار شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی یادآور شد: بخش زیادی از بدهی های مددجویان جرائم غیرعمد با اخذ رضایت شاکی تخفیف گرفته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha