۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۰۵
کد خبر: 85088558
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ادامه محدودیت‌های ترافیکی ویژه عید فطر در راه‌های مازندران

ساری- ایرنا- رییس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت تعطیلات عید فطر امروز هم در جاده‌های شمال اعمال می‌شود.

سرهنگ یدالله جهان تاب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر از ساعت ۱۲ دیروز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در آمد.
وی خاطر نشان کرد: تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری تا ساعت ۶ روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه در محورهای کرج – چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.
رییس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، گفت: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه تا اول اردیبهشت ماه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران –شمال به مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.
این مقام مسوول تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه و دوشنبه سه و چهار اردیبهشت ماه از کرج (میدان امیرکبیر کرج) و ابتدای آزاد راه تهران- شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.
رییس پلیس راه مازندران گفت: در صورت افزایش حجم تردد در روز شنبه ۲ اردیبهشت ماه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ با هماهنگی ماموران پلیس راه مستقر در محل تردد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران– شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.
وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد همه تریلرها در محور هراز، افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز پنج شنبه ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه از محور هراز ممنوع است.
جهان تاب با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور سوادکوه، گفت: تردد انواع تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز از مسیر جنوب به شمال در محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
او افزود: تردد انواع تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای یکشنبه و دوشنبه سه و چهار اردیبهشت ماه از مسیر شمال به جنوب در محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
رییس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی مازندران را دارند، خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

ادامه محدودیت‌های ترافیکی ویژه عید فطر در راه‌های مازندران

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha