۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85088684
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجلیل از کارگران در جامعه فرهنگ‌سازی شود

۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵
کد خبر: 85088684
تجلیل از کارگران در جامعه فرهنگ‌سازی شود

سنندج- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان خدمت به جامعه شریف کارگران را موجب افتخار و دارای اجر معنوی و اخروی دانست و بر لزوم تبیین فرهنگ‌سازی تجلیل از کارگران در جامعه تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، فرزاد پیشکاری روز پنجشنبه در دومین جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته کار و کارگر در کردستان با بیان اینکه از آموزه‌های دینی آموخته ایم کارگران را مورد تکریم و احترام قرار دهیم، اظهار کرد: جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است و باید ادارات دولتی و بخش خصوصی در هفته کارگر حضور پر رنگ داشته و خدمات این قشر زحمتکش به اطلاع مردم برسد.

وی با اشاره به حضور موثر کارگران در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و دوران سازندگی، افزود: هم اکنون نیز کارگران با همت والا و تلاش شبانه روزی چرخ های صنعت و اقتصاد کشور را بحرکت در آورده و در مقابل انواع تحریم های دشمنان ایستادگی می کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان مهمترین هدف وزارت تعاون را خدمتگزاری به جامعه کارگران عنوان کرد و آسایش و امنیت کشور را مرهون حضور جامعه بسیج و علل خصوص جامعه شریف بسیج کارگری دانست.

پیشکاری ضمن ارائه برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته کار و کارگر، خواستار مشارکت و همراهی تشکلات کارگری و کارفرمایی برای گرامیداشت هفته کارگر امسال شد.

وی یادآور شد: تجلیل از خانواده شهدای کارگر و غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، انعکاس دستاوردهای دولت در زمینه خدمت رسانی به جامعه کارگران و کارفرمایان، دیدار تشکلات کارگری استان با نماینده ولی فقیه و استاندار، حضور در برنامه های رادیویی و تلویزیونی، نشست خبری و تجلیل از کارگران، ورزشکاران و کارفرمایان نمونه از جمله برنامه های پیشنهادی قابل اجراء در این هفته است.

در این نشست هریک از نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی به ارائه دیدگاه‌های خود در خصوص تدوین برنامه های هفته کارگر پرداختند و خواستار اجرای باشکوه آنها شدند و بر همکاری و تعامل همه جانبه با دبیرخانه کمیته گرامیداشت هفته کارگر در استان اعلام آمادگی همه جانبه کردند.

در تقویم رسمی کشور پنجم تا ۱۱ اردیبهشت ماه به نام هفته کار و کارگر نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha