۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۰۵
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85092376
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایثار جامعه کارگری کردستان در دوران دفاع مقدس ستودنی است

سنندج- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: این استان شهدای گرانقدری از جامعه کارگری در هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده که قابل تقدیر و ستودنی است.

به گزارش ایرنا، فرزاد پیشکاری روز سه شنبه همزمان با اولین روز از گرامیداشت هفته کار و کارگر در دیدار با خانواده شهید "محمد یوسفی" از شهدای شاخص کارگری استان با بیان اینکه شهدا مظهر نجابت، پاکی و معرفت هستند، اظهار کرد: تکریم خانواده شهدا بر همه مسئولان یک تکلیف الهی است و باید به هر بهانه ای از این عزیزان تجلیل شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان امروز همچنین همراه با بسیج و تشکلات کارگری و کارفرمایی و جمعی از مدیران ارشد استانی با حضور در گلزار شهدای شهرستان سنندج، با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید میثاق کرد.

پیشکاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بویژه شهدای شاخص کارگری، گفت: نهم اردیبهشت سالروز تشییع نمادین شهید جاوید الاثر برونسی است، شهیدی که در کسوت کارگری به چنان سلوک والایی از معرفت رسید که رهبر معظم انقلاب، این شهید والا مقام را به عنوان نماد کارگر در تراز انقلاب اسلامی معرفی کردند و این روز به عنوان روز بسیج کارگری نام گرفت.

پنجم تا ۱۱ اردیبهشت‌ ماه به عنوان هفته کار و کارگر نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha