۹۱ طرح گردشگری استان اردبیل در حال اجراست

اردبیل - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: ۹۱ طرح گردشگری در این استان به منظور تقویت و توسعه این صنعت در دست اجراست، اما اعتبار تخصیص یافته برای زیرساخت‌های مربوطه در قبال تعداد طرح‌های دردست اجرا باید افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسن محمدی ادیب روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات سرمایه گذاری طرح های گردشگری خلخال در اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان اظهار کرد: عمده مشکلات سرمایه‌گذاران در زمینه زیرساخت‌ها است و برای رفع آنها باید اعتبار ویژه‌ای با کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت برای استان اردبیل در نظر گرفته شود.

وی درباره مسائل و موانع طرح‌های گردشگری خلخال نیز گفت: در این جلسه مشکلات هشت طرح سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این شهرستان با حضور سرمایه‌گذاران آن بررسی و موانع آنها احصا شد.

وی ادامه داد: مشکلات چند طرح مهم شهرستان خلخال از جمله پل معلق، در ماه‌های اخیر برطرف شده و این قبیل طرح‌ها به سرعت در حال اجراست و انتظار می‌رود در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: طی ۲ هفته آینده به همراه همه معاونان اداره کل در شهرستان خلخال حاضر خواهیم شد تا با بازدید از پروژه‌های گردشگری این شهرستان مشکلات آنها به صورت دقیق بررسی شود.

شهرستان کوهپایه ای خلخال در جنوب استان اردبیل و همسایگی استان گیلان واقع شده و دارای چشم اندازها و تفرجگاه‌های طبیعی و زیباست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha