دادستان بیله‌سوار برای ساماندهی معابر شهری مهلتی ۲۰ روزه به شهرداری داد

اردبیل - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب بیله‌سوار مغان گفت: شهرداری و شورای اسلامی این شهر ۲۰ روز مهلت دارند نسبت به بهسازی و ساماندهی معابر و لکه‌گیری و زیباسازی خیابان‌ها اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، رحیم جنگجو روز جمعه در بازدید از وضعیت معابر و خیابان‌های شهر بیله‌سوار اظهار کرد: مدیریت و خدمات شهری هزینه‌بر است و نیاز به برنامه‌ریزی منسجم و کارشناسی دارد و نهاد شهرداری باید با همراهی شورای اسلامی در این راستا تلاش کنند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای شورای اسلامی شهر و شهرداری بیله‌سوار در مدیریت زیباسازی شهری گفت: بهسازی و مرمت وضعیت شهر از جمله ترمیم و لکه‌گیری آسفالت خیابان‌ها، اصلاح روشنایی معابر، پازل چینی پیاده‌رو، زیباسازی محیط شهر با کاشت درخت و گل، جدول‌کشی و زیباسازی کمربندی، بازسازی و احیای پارک تپه نرگس و تشویق همشهریان به بازسازی و نوسازی مغازه‌های مخروبه و بافت قدیمی باید در اولویت باشد.

دادستان عمومی و انقلاب بیله‌سوار ادامه داد: در صورتی که در زمان مقرر اقدامی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر درباره موارد خواسته شده در خصوص بهسازی و زیباسازی شهر صورت نگیرد، وفق مقررات اقدام خواهد شد.

دادستان وقت بیله‌سوار مغان آبان ماه ۱۴۰۰ نیز با اشاره به وضعیت نابسامان و غیرقابل قبول آسفالت معابر و کوچه‌های شهر، شهرداری را به ساماندهی شهر موظف کرده بود.

شهرستان مرزی بیله‌سوار مغان در شمال استان اردبیل و مرز جمهوری آذربایجان از حدود ۶ هزار سال قدمت برخوردار است و به لحاظ همجواری با کشور همسایه و فعالیت گمرک در آن، از حجم تردد بالای داخلی و خارجی برخوردار است و همچنین با داشتن چشم‌اندازهای طبیعی و تفرجگاه‌های زیبا از مناطق گردشگرپذیر استان اردبیل محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha