۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۴۲
کد خبر: 85090601
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه مهریز: ارتقای جایگاه معلمان در تربیت نسل جوان اثربخش است +فیلم

یزد- ایرنا- امام جمعه مهریز گفت: ارتقای جایگاه معلمان در جامعه و توسط مردم و مسئولان نقش مهمی در تربیت صحیح و اثربخش نسل جوان دارد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی شامگاه یکشنبه در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم در دیدار گروهی از معلمان و مسئولان با تبریک عید سعید فطر افزود: داشتن نسل جوانی در تراز انقلاب اسلامی در گرو همت، برنامه‌ریزی و اقدام موثر معلمان است.

وی با قدردانی از فرهنگیانی که سالانه مسئولانه ماموریت خطیر خود در نظام تعلیم و ترییت را انجام می‌دهند، ادامه داد: تربیت دینی دانش آموزان به دلیل تهدید نرم فرهنگی دشمنان باید در اولویت باشد.

وی بیان کرد: بدون شک اگر نسل جوان با ارزش‌های دینی و انقلابی آشنا و انس و الفت بگیرند تهدید نرم فرهنگی بر دانش‌آموزان بی‌اثر می‌شود.

امام جمعه مهریز گفت: باید در قالب برنامه‌های مناسب در کنار امور آموزشی به امور فرهنگی هم توجه کرد.

وی از تلاش فرهنگیان مهریز و مسئولان مرتبط قدردانی کرد و گفت: در منطقه و در حوزه فرهنگی، پرورشی و امور معنوی ظرفیت‌های خوبی وجود دارد که باید توسط فرهنگیان توسعه یابد.

محی‌الدینی گفت: موفقیت دانش آموزان شهرستان در مسابقات فرهنگی، هنری و ادبی در سال تحصیلی جاری در شهرستان و استان نشان دهنده ظرفیت‌های خوبی است که باید برای ارتقای آن اقدام شود.

فرماندار مهریز نیز در این نشست گفت: نقش فرهنگیان در نظام تعلیم و تربیت و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی نقشی برجسته و تعیین کننده است و باید شان فرهنگیان در جامعه ارتقا یابد.

محمد دهقان بنادکی با قدردانی از فرهنگیان و مسئولان افزود: برای ارتقای فعالیت‌های علمی و پرورشی دانش آموزان و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها همه باید در کنار هم در منطقه اقدام کنند.

همچنین سید کاظم حسینی مدیر آموزش و پرورش مهریز با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و قدردانی از همه تلاش‌هایی که تاکنون توسط فرهنگیان با همکاری مسئولان صورت گرفته به ارائه گزارش در خصوص اقدامات این اداره در یکسال گذشته پرداخت.

۱۳ هزار دانش آموز دختر و پسر در ۱۰۷ مدرسه در شهر و مناطق روستایی مهریز مشغول تحصیل هستند.

مرکز این شهرستان با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha