۴۰۰ مدرسه عشایری و روستایی کرمانشاه به بسته‌های آموزشی مجهز شد

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از توزیع ۷۵ بسته آموزشی در سطح حدود ۴۰۰ مدرسه عشایری و روستایی استان خبر داد و گفت: این تجهیزات آموزشی برای اولین بار در کرمانشاه در راستایی محرومیت‌زدایی و عدالت آموزشی توزیع می‌شود.

مرزبان نظری روز دوشنبه در حاشیه مراسم توزیع بسته‌های آموزشی ویژه مدارس عشایری و روستایی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران افزود: این بسته‌ها شامل تجهیزات آموزشی جانبی چهار درس ریاضی، فارسی، علوم و جغرافیا است که با استفاده از آنها یادگیری محتوای درسی برای دانش آموزان بسیار راحت و آسان می شود.

وی بیان داشت: این تجهیزات آموزشی در ۷۵ پایگاه یا مرکز در همه ۲۴ منطقه آموزش و پرورش استان توزیع شده است و هر بسته آموزشی بصورت دوره ای و امانت در اختیار چند مدرسه عشایری و روستایی در هر منطقه برای آموزش بهتر دانش آموزان قرار می گیرد.

نظری همچنین با بیان اینکه دانش آموزش عشایری و روستایی حدود ۴۰۰ مدرسه در سطح استان از این وسایل آموزشی بهره مند خواهند شد، گفت: برای خرید این ۷۵ کیت آموزشی؛ یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه همچنین اظهار داشت: در سال تحصیلی ۱۴۰۲ تعداد دیگری از مدارس روستایی، عشایری و مناطق محروم استان به این بسته‌های آموزشی مجهز می شوند.

نظری در پایان با بیان اینکه این تجهیزات ویژه برای اولین بار در استان کرمانشاه توزیع می شود؛ توزیع این بسته‌ها را در راستای محرومیت زدایی و عدالت آموزشی دانست.

۴۰۰ مدرسه عشایری و روستایی کرمانشاه به بسته‌های آموزشی مجهز شد

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت حدود ۳۷۰ دانش آموز در تمام مقاطع تحصیلی دارد که از این تعداد بیش از ۱۸۸ هزار نفر در مقطع ابتدایی تحصیل می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha