۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85091361
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۱۳ میلیمتر باران در روستای "استاد" خراسان شمالی ثبت شد

۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲
کد خبر: 85091361
۱۳ میلیمتر باران در روستای "استاد" خراسان شمالی ثبت شد

بجنورد-ایرنا- رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: شبانه‌روز گذشته ۱۳ میلیمتر باران در روستای "استاد" شهرستان مانه و سملقان ثبت شد که بیشترین میزان بارندگی در استان را دارد.

مهری هاشمی دوین روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی به استان در اوایل هفته جاری، شاهد وزش باد شدید در مناطق مختلف بودیم به طوری که سرعت وزش باد در اسماعیل آباد اسفراین به ۶۷ کیلومتر بر ساعت رسید.

وی خاطرنشان کرد: جو نسبتا ناپایدار تا اواخر هفته در استان حاکم است، پدیده غالب در مناطق مختلف، افزایش ابر و وزش باد، گاهی وزش باد شدید است.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی افزود: برای امروز در برخی نقاط استان بویژه در شیروان، فاروج، راز و جرگلان، بجنورد و مانه و سملقان احتمال رگبارهای پراکنده پیش بینی شده است.

وی گفت: مردم استان تا فردا، افزایش دما به میزان ۲ تا چهار درجه سانتیگراد در گرم ترین ساعات روز را تجربه می کنند.

هاشمی دوین افزود: در شبانه روز گذشته اسماعیل آباد اسفراین با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرم ترین و کوسه در شیروان با کمینه دمای ۵.۱ درجه سانتیگراد خنک ترین نقاط استان ثبت شد.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی بیان کرد: در این مدت بیشینه دمای بجنورد مرکز استان ۷.۳ درجه و کمینه دمای آن ۲۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha