۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۱۵
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85091404
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رئیس کل دادگستری استان اردبیل: با هرگونه سوء استفاده از بیمه برخورد می‌کنیم

اردبیل-ایرنا- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی استان در صورت مشاهده یا وصول گزارش مبنی بر سوء استفاده از بیمه با افراد خاطی به شدت برخورد می‌کند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، حجت الاسلام حسین کثیرلو ، در نشست با مدیرعامل صندوق خسارت های بدنی با تبیین اهمیت صندوق در جبران خسارت‌های ناشی از حوادث و تصادفات گفت: یکی از مهم ترین رویکردهای دستگاه قضایی استان اقدام بر اساس سند تحول قضایی است و در این سند بر مقوله پیشگیری از وقوع جرم در حوزه‌های مختلف تاکید شده است.

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مسئولان اظهار کرد: همه وسایط نقلیه ملزم به اخذ بیمه نامه هستن و در صورتی که وسیله نقلیه‌ای بیمه نامه نداشته باشد باید سریع متوقف شود و پلیس و سایر مراجع اقدامات جدی تری در این خصوص داشته باشند.

مدیرعامل صندوق خسارت‌های بدنی هم در این دیدار ضمن تشریح عملکرد صندوق گفت: طی پنج سال گذشته ۷۹۵ پرونده در این صندوق تشکیل شده و با پرداخت بیش از۹۵۰ میلیارد ریال هزینه به خسارت دیدگان از ورود بیش از ۵۹۸ نفر به زندان جلوگیری شده است.

مهدی قمصریان با اشاره آثار صدمات و خسارت ناشی از سوانح و تصادفات گفت: بهترین راهکار برای اطمینان خاطر، اخذ بیمه نامه از شرکت‌های بیمه معتبر است که می تواند در مواقع بروز حادثه به بهبود شرایط پیش آمده کمک کند.

وی با بیان اینکه استان اردبیل از استان‌های کم حادثه کشور است، گفت: می توان با اتخاذ و اجرایی کردن راهکارهای پیشگیرانه به نتایج قابل قبول تری برسیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha