۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸
کد خبر: 85091461
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اورسجی: بودجه کبدی دوبرابر شد؛ از کمیته ملی المپیک ممنونیم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون کبدی گفت: بودجه فدراسیون نسبت به سال گذشته دوبرابر شده است و از کمیته ملی المپیک ممنونیم که چنین توجه ویژه‌ای به ما داشتند.

عباس اورسجی در گفت وگو با ایرنا، درباره بودجه تعلق گرفته به فدراسیون کبدی از طرف کمیته ملی المپیک، اظهار داشت: سال گذشته بودجه‌ای که کمیته ملی المپیک به ما داد ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود و امسال این عدد به ۵ میلیارد تومان رسیده است. و حداقل ۱۰۰ درصد افزایش داشتیم و باید از کمیته ملی المپیک تشکر کنم. هرچند در سالی که بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود توقع این می‌رفت که این نگاه ویژه به فدراسیون‌ها شود. خیلی خوشحالم که محمود خسروی وفا و مناف هاشمی توجه ویژه‌ای به فدراسیون‌ها دارند.

وی افزود: قدردان کمک کمیته ملی المپیک هستیم و جای امیدواری است، اما شرایط فدراسیون‌ها به لحاظ در اختیار داشتن امکانات یکسان نیست و برخی از آنها نیازمند صرف هزینه‌های اسکان، هتل و سالن اختصاصی هستند. برخی از رشته‌ها چون کبدی کوچکترین فضای اختصاصی هم ندارند. هرچند خسروی وفا و صالحی امیری به این مورد توجه کردند و هر خواسته‌ای که داشتیم اجابت کردند.

رئیس فدراسیون کبدی عنوان کرد: امیدوارم طبق قول وزارت ورزش و جوانان بودجه ما دوبرابر شود. هزینه دو اردوی تدارکاتی جدای از اعزام برای زنان و مردان هر کدام یک میلیارد تومان می‌شود. حداقل ۱۴ مرحله اردو برای کبدی‌کاران تدارک دیدیم. هر اردوی تیم ملی ۲۰۰ میلیون هزینه می‌شود. در واقع هزینه حقوق مربیان، داخلی و خارجی و اجاره سالن‌ها هزینه بسیار هنگفتی دارد. امیدوارم نگاه وزارت ورزش ویژه باشد. هرچند مطمئن هستم که طبق قولی که محمد پولادگر و حمید سجادی دادند اعداد و ارقام بودجه به گونه‌ای خواهد بود که کفاف بازی‌های آسیایی را بدهد. امیدوارم با دوبرابر شدن بودجه حداقل ۷۰ درصد برنامه‌ها را انجام دهیم و ۳۰ درصد دیگر را با حامیان مالی پر کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha