اختصاص ۶۵۰ میلیارد ریال برای طرح‌های شهرستان خاتم

یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز، خاتم، ابرکوه، بافق، بهاباد و مروست در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۵۰ میلیارد ریال بودجه برای اجرای سه طرح مهم شهرستان خاتم در حوزه راه ، کشاورزی و بهداشت و درمان اختصاص یافت .

به گزارش ایرنا، محمدرضا صباغیان دوشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان خاتم افزود: از این میزان ۴۰۰ میلیارد ریال برای پروژه محور ارتباطی فرعی ارسنجانی به شهر هرات و همچنین ۱۰۰ میلیارد ریال برای سد هرات و شبکه آبیاری و زهکشی اختصاص یافت .

وی با قدردانی از پیگیری مستمر مسئولان شهرستان خاتم برای اجرای طرح های مختلف در این شهرستان ادامه داد: برای بیمارستان ۹۶ تختخوابی خاتم که جزو مطالبات مهم شهروندان است، ۱۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم، مروست و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تثبیت مجدد طرح مطالعاتی و اجرای راه آهن قادر آباد - فارس - خاتم - شهر بابک در جدول ۲۰ بودجه و باند دوم راه مروست به هرابرجان در بودجه کشور تصویب شد و به راه اصلی سوریان، هرابرجان، مروست و هرابرجان و همچنین هرات به شهربابک الحاق شد.

صباغیان بیان کرد: برای تامین بودجه طرح های مختلف در سطح حوزه انتخابیه و شهرستان خاتم پیگیری و اقداماتی زیادی صورت گرفته به خصوص در کمیسیون تلفیق مجلس و برای گرفتن ردیف بودجه برای سال ۱۴۰۲ اقدام شد.

مرکز شهرستان خاتم با ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۴۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha