تبدیل وضعیت شغلی مهمترین درخواست ایثارگران استان تهران است

شهرری - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد: بیشترین درخواست‌های مطرح شده از سوی ایثارگران در خصوص وام مسکن و تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی است.

به گزارش ایرنا، عباسعلی رضایی امروز سه شنبه در تداوم دیدارهای هفتگی خود به منظور پاسخگویی به ایثارگران در میز خدمت ستاد حاضر شد و ضمن دیدار چهره به چهره با خانواده شهدا و جانبازان، به درخواست‌هایشان پاسخ داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به عمده مشکلات ایثارگران در حوزه مسکن و اشتغال فرزندان جانبازان، اظهار داشت: با توجه به تعداد پرونده‌های ایثارگران مهمان و همچنین ترکیب جمعیتی ایثارگران در شهرستان‌های تهران، حل مشکلات نیازمند نگاه ویژه از سوی مدیران ستاد مرکزی است که با تعامل خوب ایجاد شده و استفاده از ظرفیت‌های برون سازمانی، مشکلات و دغدغه‌های ایثارگران در حوزه مسکن و اشتغال را با اولویت برطرف می‌کنیم.

وی در حاشیه این دیدارها که با حضور معاون بهداشت و درمان و معاون تعاون و امور اجتماعی برگزار شد، پاسخگویی در برابر مطالبات ایثارگران را به عنوان رسالتی مهم در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران برشمرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اقدام قابل بیانی که بتواند جبران بخشی از ایثارگری خانواده معظم شهدا و جانبازان سرافراز باشد، انجام نداده‌ایم؛ ایثارگران محق خدمتند و این خدمت برای خادمان خانواده شهدا و ایثارگران به فرموده امام راحل یک موهبت الهی است و همه باید تلاش کنیم تا حق شهیدان ادا شود.

به گفته رضایی، سند هویت انقلابی مردم شهرستان‌های استان تهران، پرونده ۸ هزار و ۵۰۰ شهید، ۲۲ هزار و ۵۰۰ جانباز و آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha