۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۱۰
کد خبر: 85093286
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۳۰ طرح عمرانی در گچساران در دست اجراست

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۱۰
کد خبر: 85093286
۲۳۰ طرح عمرانی در گچساران در دست اجراست

گچساران- ایرنا- فرماندار گچساران با بیان اینکه هم اکنون ۲۳۰ طرح عمرانی در این شهرستان در حال اجراست گفت: طرح هایی که دارای بیشترین پیشرفت فیزیکی هستند در اولویت اختصاص بودجه سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ قرار گرفت.

روانبخش دیهیم خوب روز چهار شنبه در نشست شورای اداری گچساران گفت: پنج هزارو ۳۳۰ میلیارد ریال در سال مالی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از محل های مختلف منابع مالی برای توسعه شهرستان گچساران در نظر گرفته شد که تاکنون ۶۷ درصد آن تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی در اسرع وقت نسبت به جذب این میزان اعتبارات اقدام کنند ادامه داد: سال گذشته اعتبارات مناسبی از محل های مختلف به طرح های این شهرستان اختصاص یافت.

دیهیم خوب تصریح کرد: کم کاری برخی مدیران دستگاه های اجرایی در رفع مشکلات شهرستان، پاسخگو نبودن و بی توجهی به خواسته های بحق مردم پذیرفته نیست.

وی اظهار کرد: بیش از ۲ هزارو ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار استانی به طرح های عمرانی گچساران اختصاص یافت که از این میزان ۲ هزارو ۲۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافت.

دیهیم خوب گفت: در دولت سیزدهم اقدامات مناسبی در زمینه زیر ساخت های آب در این شهرستان انجام شد نباید به دلیل برخی از مشکلات موجود این خدمات را نادیده گرفت.

وی ابراز کرد: به دلیل فرسودگی برخی از تاسیسات آبی این شهرستان لازم است پمپ جایگزین برای آبرسانی در مواقع بحران برای این شهرستان خریداری شود.

اختصاص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار از محل عوارض آلایندگی به طرح های عمرانی روستایی گچساران

بخشدار مرکز گچساران افزود: از محل اعتبارات عوارض آلایندگی نفت ۷۰ میلیارد ریال برای دهیاری ها و روستاهای فاقد دهیاری در نظر گرفته شد.

علی محمد آقایی افزود: در این زمینه بیش ۸۰ طرح عمران روستایی از سوی دهیاری‌ها، بنیاد مسکن و امور عشایر در مناطق مختلف این شهرستان در دست اجراست.

۲۳۰ طرح عمرانی در گچساران در دست اجراست

وی اظهار کرد: با توجه به زیرساخت موجود و فاصله روستای بابا کلان تا بنادر ساخت کاخانه سیمان در این منطقه ضروری است.

آقایی ساخت سدچرزو برای تامین آب زمین های کشاورزی دیل_آرو، ساخت جاده‌های ارتباطی شمس عرب تا روستاهای دشت لیشتر، روستای سادات تا انجیرسیاه، روستای چهاربیشه سفلی تا آب‌توت ، تامین و ایجاد زیرساخت‌های آب آشامیدنی برای شهر و بخش جدید امامزاده جعفر را از مهمترین نیاز های حوزه روستایی این شهرستان اعلام کرد.

۳۲ طرح کشاورزی در گچساران در دست اجراست

مدیرجهاد کشاورزی گچساران گفت: ۳۲ طرح کشاورزی در بخش های مختلف با اعتباری بیش از ۴۶۷ میلیارد ریال در این شهرستان در دست اجراست.

علی دستلاف افزود: این طرح ها در زمینه ساخت کانال آبیاری، پل و جاده بین مزارع، اجرای شبکه آبیاری و سیستم قطره ای، بازسازی و مرمت ایستگاه های پمپاژ، خط انتقال آب و احداث مجتمع گلخانه ای است.

وی بیان کرد: ساخت ۱۶ کانال آبیاری در روستاهای سید جمال الدین، دیل، ده خلیفه، اسپر، نازمکان، گربستان، رودبال، سرتیره، ده جلیل، خیرآباد و ... در دست اجراست.

۲۳۰ طرح عمرانی در گچساران در دست اجراست

دستلاف ابراز کرد: این طرح ها با اعتباری بیش از ۳۹ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۷۰ درصد در دست اجراست.

وی اظهار کرد: ساخت ۲ دهنه پل سه متری بین مزارع در منطقه ماهور باشت و اسلام آباد لیشتر با اعتبار ۶ میلیارد ریال از دیگر طرح های جهاد کشاورزی گچساران است.

دستلاف افزود: جاده بین مزارع رودبال با اعتباری ۲۲ میلیارد ریال و به طول پنج کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۹۵درصد در دست اجراست و عملیات اجرایی ساخت پل بین مزارع این منطقه بزودی از سوی شرکت نفت آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: اجرای شبکه سه و تامین آب روستاهای امامزاده جعفر (ماهور باشت) با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال با میانگین پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد در دست اجراست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha