برگزاری میز خدمت در کرمانشاه همزمان با سفر معاون رئیس جمهور

کرمانشاه – ایرنا - میز خدمت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه روز پنجشنبه و همزمان با سفر سید «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به استان برگزار شد و مسائل و مشکلات ایثارگران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا؛ این میز خدمت در ساختمان مرکزی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگان استان کرمانشاه با حضور «محمود رضا پاکدل» و «عبدالحسین میرزابیگی» معاونین مددکاری و مشارکت های مردمی و سلامت و توان بخشی برگزار شد.

در این میز خدمت که «خسرو شهیدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه میز حضور داشت؛ ۱۷ نفر از کارکنان بخش های مختلف بنیاد شهید مسائل و مشکلات بیش از ۶۰۰ نفر از مراجعین و ایثارگران را بررسی کردند.

سید «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور روز پنجشنبه وارد استان کرمانشاه شد و عصر امروز در منزل چند شهید والامقام حضور یافت.

قاضی زاده هاشمی قرار است فردا جمعه نیز چند جلسه و دیدار با مسوولان استان و جامعه ایثارگری داشته باشد.

برگزاری میز خدمت در کرمانشاه همزمان با سفر رئیس بنیاد شهید به استان

استان کرمانشاه بیش از ۳۰ هزار ایثارگر دارد

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد، مردم این استان ۳۰ هزار ایثارگر شامل ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۲۲ هزار جانباز و هزار و ۷۵۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

همچنین تقدیم ۸۵۰ زن شهیده، هزار و ۵۵۰ بانوی جانباز و ۷۵۰ شهید زیر ۱۵ سال از سندهای افتخار مردم این استان است، رتبه اول زنان جانباز کشور و دومین استان که بیشترین تعداد زنان شهیده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده از آن کرمانشاه است.

بیش از ۲۷ عملیات طی دوران دفاع مقدس در کرمانشاه از جمله مرصاد، بازی‌ دراز، تنگ حاجیان، محمد رسول‌ الله (ص)، والفجر ۱۰، مطلع‌الفجر انجام شده و همچنین شهر نودشه و روستاهای زرده و دیره شهرستان دالاهو در دوران جنگ تحمیلی بمباران شیمیایی شدند و اینها همگی سندی بر حقانیت و مظلومیت مردم این دیار است.

برگزاری میز خدمت در کرمانشاه همزمان با سفر رئیس بنیاد شهید به استان

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha