نماینده کرمانشاه: مجمع نمایندگان استان آماده همه نوع همکاری با استاندار است

کرمانشاه- ایرنا- نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان استان آماده همه‌گونه همکاری با استاندار کرمانشاه برای شکوفایی و توسعه بهتر استان است.

به گزارش ایرنا، «عبدالرضا مصری» روز سه‌شنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دفتر امام جمعه افزود: بحمدالله آقای صحرایی استاندار کرمانشاه فردی صادق در گفتار و امین است، بنابراین مجمع نمایندگان استان آمادگی دارد در راستای پیشرفت و ترقی استان کرمانشاه همه گونه همکاری را با ایشان در برنامه های خود قرار دهد.

وی اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان اولین جلسه خود را با استاندار کرمانشاه برگزار کرد که خوشبختانه خروجی خوبی داشته است، لذا برای نیل به فردای بهتر برای مردم استان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی آمادگی دارند، نشست‌های بعدی را با استاندار کرمانشاه برگزار کنند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، اصلی ترین دغدغه نمایندگان استان را رفع معضل بیکاری و ازدواج جوانان دانست و اظهار امیدواری کرد با وحدت رویه ای که بین مسوولان استان وجود دارد، به زودی شاهد افق های روشنی از موفقیت در برنامه های جاری استان باشیم.

اولین نشست استاندار و هشت نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ۱۱ دی ماه برگزار شد.

«محمدطیب صحرایی» ۳۰ آذرماه امسال با حکم وزیر کشور به عنوان نوزدهمین استاندار کرمانشاه منصوب شد.

استان کرمانشاه هشت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که ۲ تن از آنان سمت های کلیدی در مجلس یازدهم دارند. «عبدالرضا مصری» نماینده کرمانشاه نایب رئیس دوم مجلس است و «محمد رشیدی» دیگر نماینده کرمانشاه نیز عضو هیات رئیسه است.

«ابراهیم عزیزی» نماینده کرمانشاه و «آرش لهونی» نماینده اورامانات عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات هستند، «شهریار حیدری» نماینده مردم شهرستان های گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، «مجتبی بخشی پور» نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو عضو کمیسیون عمران، حجت الاسلام سید «جواد حسینی‌کیا»؛ نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی عضو کمیسیون صنایع و معادن و «علی رضایی» نماینده هرسین، کنگاور و صحنه نیز عضو کمیسیون اقتصادی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha