۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85095131
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بروجرد: مصرف کالای داخلی حمایت از کارگران است

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: مصرف کالای داخلی و احترام به حق و حقوق کارگران نوعی حمایت از کار، اشتغال و تولید داخل است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجرد اظهار کرد: احترام به کارگر باید به عنوان یک اولویت مورد توجه باشد، چرا که کارگران قشری زحمت کش هستند.
وی با تاکید بر اینکه کارفرمایان باید حق و حقوق کارگران را به موقع پرداخت کنند، افزود: با ترویج فرهنگ مصرف کالای داخلی می‌توان تولید داخل و اشتغال را حمایت کرد.
امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه مصرف کالای داخلی نوعی حمایت از کار و کارگر است، بیان کرد: کیفیت کالای تولید شده موثرترین تبلیغ برای کالای تولید داخل است و تولید کنندگان باید کالای با کیفیت و استاندارد تولید کنند.
وی با اشاره به شهادت علامه مطهری و روز معلم اضافه کرد: ایشان مانند یک دیده‌بان تیزبین مشکلات جامعه را رصد می‌کردند و به صورت سخنرانی‌های تاثیر گذار و تالیفات در بخش های مختلف نسبت به مشکلات جامعه توجه نشان می دادند.
وی افزود: آثار شهید مطهری در زمینه‌های مختلفی تالیف شده است و ما نیز باید ایشان را الگوی خود قرار دهیم و هر کسی در حد توان خود برای حل مشکلات جامعه در زمینه‌های مختلف اعم از اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی موثر باشد.
امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه معلمی شغل انبیاء است، ادامه داد: معلم باید به صورت دغدغه مند دانش آموزان را وادار به تحقیق و مطالعه کند و در کنار آن به تربیت دانش آموز هم توجه کند و چنین معلمانی باید عزیز دانسته شوند.
حجت الاسلام حسینی افزود: آموزش و پرورش در جذب معلم و در گزینش آنها باید نهایت دقت را داشته باشد تا جوانان دلسوز و انقلابی گزینش شوند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به برخی ناهنجاری‌های در سطح جامعه اظهار کرد: وظیفه ما مردم تذکر دادن است و نباید هیچ‌گونه برخورد فیزیکی را مرتکب شد در مقابل مسوولان و مدیران به خصوص مدیران قضایی و انتظامی باید با جدیت برخورد کنند و الزام به رعایت قانون در این زمینه باید دنبال شود.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به سفر رییس جمهور به خوزستان و سفرهای دور دوم به استان‌ها گفت: نظارت بر قیمت ها در بازار بیشتر شود زیرا عدم نظارت بر بازار نارضایتی مردم را در پی دارد و باعث می شود تا اقدامات خوب دولت دیده نشوند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه آمریکا و اسراییل رو به افول هستند، گفت: ارزش دلار آمریکا کاهشی است و رژیم صهیونیستی نیز در داخل مشکلات جدی دارد و در بیرون نیز هر چه تلاش کرد نتوانست کشورهای حوزه خلیج فارس را جذب کند و حالا هم جایگاهی در منطقه ندارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha