قهرمانی دوندگان گلستانی در مسابقات دو و میدانی کشوری

گرگان - ایرنا - رییس هیات دو و میدانی گلستان گفت: جوانان این رشته از این استان سرسبز موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های قهرمانی کشور با حضور مدعیان این رشته ورزشی شدند.

فریدون یلقی جمعه شب در تماس با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جوانان تیم گلستان در حضور دوندگان تیم‌های تهران بزرگ، خراسان رضوی، اصفهان، شیراز، آذربایجانی‌های غربی و شرقی و چندین استان مطرح و مدعی و صاحب امکانات فراوان و صنایع بزرگ توانستند به این عنوان پرافتخار دست یابد.

وی یادآور شد: این مسابقات طی روزهای پنجشنبه و جمعه (هفتم و هشتم اردیبهشت ماه) به میزبانی استان تهران برگزار شد که جوانان گلستانی با ۶ طلا، چهار نقره و یک برنز به این مهم دست یافتند.

رییس هیات دو و میدانی گلستان با بیان این که کسب چنین مدال‌هایی در تاریخ این استان در این رشته مادر سابقه نداشته، گفت: دوندگان جوان گلستانی در مسابقات سال گذشته تنها ۲ مدال طلا کسب کرده بودند.

یلقی افزود: در رشته پرتاب نیزه هر سه مدال طلا، نقره و برنز توسط گلستانی‌ها (وحید کلته از بندرترکمن، محمدصفا دوگونجی از گنبدکاووس و محمدهادی آرخی اول از بندرترکمن) کسب شد.

وی ادامه داد: ۲ مدال طلا و نقره این مسابقات در رشته پرش سه‌گام هم توسط فرید قرنجیک و سیدرضا حسینی دوندگان این استان از شهرستان‌های گمیشان و کردکوی به دست آمد.

وی افزود: عرفان بهرام‌پور از بندرترکمن صاحب مدال طلا این مسابقات شد و محمدحسام مظفری از گرگان در رشته ۸۰۰ متر هم به مدال طلا رسید.

رییس هیات دو و میدانی گلستان گفت: در ۱۵۰۰ متر باز هم محمدحسام مظفری طلای دیگری برای این استان به ارمغان آورد و در پرش ارتفاع حبیب‌الله حبیبی از بندرترکمن توانست مدال طلا را کسب کند.

یلقی تصریح کرد: در رشته‌های پرتاب دیسک و چکش، حسین رشمه‌کریم و آرین اسلامی به ترتیب از گرگان و کردکوی در این مسابقات هر یک موفق به کسب مدال نقره شدند.

وی یادآور شد: علی دباغ از پیشکسوتان و مربیان گلستانی این رشته، به عنوان مربی و سرپرست سکان هدایت تیم جوانان این استان را برعهده داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha