«عزت‌الله پرنیان» بر مسند هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه باقی ماند

کرمانشاه - ایرنا - مجمع انتخاباتی هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه برگزار و «عزت‌الله پرنیان»، برای سومین دوره متوالی به عنوان رییس این هیات ابقا شد.

به گزارش ایرنا، در مجمع انتخابات ریاست هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه، امروز دوشنبه با حضور « شروین اسبقیان » رییس فدراسیون جانبازان و معلولان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و عزت الله پرنیان با کسب اکثریت آراء برای مدت چهار سال دیگر در این سمت ابقا شد.

در این دوره از مجمع چهار نفر برای احراز پست ریاست هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه ثبت نام کرده بودند که با اعلام انصراف و کناره گیری ۲ نفر از نامزدها، رای گیری با حضور عزت الله پرنیان و گودرز فهیمی برگزار شد.

«عزت‌الله پرنیان» بر مسند هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه باقی ماند

در نهایت پس از برگزاری انتخابات و شمارش آراء، عزت الله پرنیان با کسب ۲۰ رای از مجموع ۲۶ رای ماخوذه برای مدت چهار سال سکان هدایت هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه را بدست گرفت.

در پایان این مجمع و با رای اعضاء، مطهره پرنیان به عنوان نایب رئیس، فریبا شمسی به عنوان خزانه دار، علی حیدریان زارع به عنوان کارشناس خبره، مسعود امامی به عنوان عضو هیات رئیسه، هستی صادقیان به عنوان عضو هیات رئیسه و میلاد حبیبی به عنوان بازرس هیات جانبازان و معلولین استان انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه یکی از استان های مطرح در رشته جانبازان و معلولان است ؛ این استان همه ساله بیش از ۱۰ نفر اعزامی در رشته های مختلف به مسابقات بین المللی دارد.

در این استان هم اکنون بیش از ۵۰۰ نفر عضو هیات جانباران و معلولان کرمانشاه هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha