معلمان نسبت به شناخت جهاد تبیین در میان دانش آموزان تلاش کنند

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با قدردانی از تلاش معلمان در تربیت آینده سازان کشور خواستار تلاش بیشتر آنان برای شناخت بهتر و بیشتر دانش آموزان نسبت به جهاد تبیین شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با گرامیداشت هفته معلم و سالروز شهادت آیت الله مطهری، افزود: دانش آموزان را باید نسبت به مسائل روز جامعه و بخصوص دغدغه های رهبر معظم انقلاب از جمله جهاد تبیین بیشتر آشنا کنیم.

وی از دانش آموزان به عنوان قشری مهم و تاثیرگذار در آینده کشور یاد کرد و گفت: باید این نسل را براساس مبانی اسلام و قرآن تربیت کنیم تا در آینده بتوانند کشور را اداره کنند.

خطیب جمعه کرمانشاه به دیدار معلمان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معظم له عنایت خاصی به معلمان به عنوان قشری فرهیخته و تاثیرگذار دارند.

آیت الله علما با بیان اینکه معلمان احترام خاصی در جامعه دارند، تصریح کرد: جامعه نیز انتظار تربیت نسلی انقلابی و اسلامی از میان دانش آموزان توسط معلمان دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه همچنین در ادامه خطبه هایش با دعوت مردم به ایمان، تقوا و عمل صالح بر تشویق فرزندان توسط والدین برای حضور در مساجد و اجرای احکام اسلامی تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha