امام جمعه کرمانشاه: کمک مردم و برنامه‌ریزی مسوولان در رفع فقر بسیار مؤثر است

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر رفع فقر در جامعه تاکید کرد و گفت: کمک مردم و برنامه‌ریزی مسوولان در رفع فقر بسیار مؤثر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» روز سه‌شنبه در نشست شورای زکات استان افزود: تشکیل کمیته امداد از ابتکارات بی بدیل امام راحل بود و ایشان توجه خاصی به این نهاد داشت.

امام جمعه کرمانشاه افزود: کمیته امداد به صورت برنامه‌ریزی شده رسیدگی به کار محرومان را انجام می‌دهد لذا باید بدانیم پرداخت زکات مالیات اسلامی است که حتی از خمس هم اولی‌تر است زیرا پرداخت زکات باعث رونق کشور اسلامی و کمک به رفع فقر می‌شود.

آیت الله علما اظهار داشت: جمع آوری زکات فطره برنامه خوبی است و مدیریت این برنامه بسیار می‌تواند مشکلات محرومان را رفع کند زیرا کمیته امداد از نهادهایی است که مورد تأیید مردم است و مردم هم به آن اعتماد دارند.

امام جمعه کرمانشاه: کمک مردم و برنامه‌ریزی مسوولان در رفع فقر بسیار مؤثر است

امروز اقتدار آسمان و زمین از آن ایران است

امام جمعه کرمانشاه امروز همچنین در دیدار با مسوولان دانشکده علوم انتظامی گفت: امروز به برکت خون شهدا و همت نظامیان اقتدار آسمان و زمین متعلق به ایران اسلامی است.

وی از خدمت کردن به مردم بدون منت به عنوان بالاترین کارها یاد کرد و افزود: امروز چشم امید همه آزادیخواهان جهان به ایران است، زیرا اقتدار ما جهانی است و این قدرت در آسمان بر دوست و دشمن ثابت شده است.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: این موفقیت‌ها ممکن نیست الا تلاش‌های گسترده نظامیان مقتدر ما تحت فرماندهی مقام معظم رهبری که به برکت آن حرف اول را در منطقه می زنیم.

آیت الله علما در پایان عنوان کرد: همت بلند نظامیان و برنامه‌ریزی دقیق آن‌ها کشور را در جایگاه بزرگ جهانی قرار داده است و این به برکت صبر و مقاومت مردم و رهبری بی‌بدیل انقلاب است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha