۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۴۰
کد خبر: 85099396
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۲۹ درصدی کشفیات سرقت در کرمانشاه

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۴۰
کد خبر: 85099396
افزایش ۲۹ درصدی کشفیات سرقت در کرمانشاه

کرمانشاه – ایرنا - رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه از افزایش ۲۹درصدی کشفیات سرقت در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته توسط ماموران خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ غضبان احمدی‌فرد روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش‌های انجام گرفته شده در فروردین ماه سال جاری و اجرای طرح‌های مختلف پیشگیرانه و پاک‌سازی مناطق آلوده و جرم خیز، دستگیری معتادین متجاهر، ایست و بازرسی مقطعی و استفاده از سایر ظرفیت های سازمانی و غیر سازمانی توسط مامورین کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی سطح استان، یک هزار و ۱۵۷ فقره انواع سرقت کشف شد.

وی افزود: در طی همین مدت ۷۶۰ متهم که عمده آنها را سارقان تشکیل می دهند، دستیگر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه تصریح کرد: در فروردین سال جاری ۳۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۱۸ قاچاقچی موادمخدر دستگیر شده‌اند.

احمدی فرد ادامه داد: در طی این مدت ۶۷ هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت، ۱۲۴ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری و ۴۴۳ هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این زمینه، ۱۳۹ نفر قاچاقچی کالا دستگیر و ۲ هزار و ۱۲ معتاد متجاهر از سطح استان جمع‌آوری شدند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شده‌اند، عنوان کرد : پلیس همواره با قاطعیت با سارقان و افرادی که نظم و امنیت جامعه را برهم می زنند برخورد خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha