۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۵۶
کد خبرنگار: 5428
کد خبر: 85099948
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

والیبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۵۶
کد خبر: 85099948
والیبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی

قزوین - ایرنا – رییس هیات والیبال استان قزوین گفت: محمدرضا موذن والیبالیست قزوینی با صلاحدید کادر فنی تیم ملی از امروز تمرینات خود را در اردوی آماده سازی این تیم آغاز می کند.

رضا کیایی پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال کشورمان از امروز آغاز شده است،افزود: عملکرد درخشان موذن در رقابت های لیگ برتر همراه با تیم شهداب یزد، موجب شد تا این والیبالست بار دیگر شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی را پیدا کند.

وی همچنین اضافه کرد: موذن به همراه سایر ملی پوشان سال پرکاری را پیش رو دارند چراکه در چهار رویداد مهم لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ در کشورهای ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان در خرداد و مرداد ماه، رقابت های قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ایران در مرداد و شهریور ماه، بازی‌های آسیایی چین در شهریور و مهر ماه و رقابت‌های انتخابی المپیک برزیل که در مهر ماه سال جاری برگزار می شود.

رییس هیات والیبال استان قزوین ادامه داد : استان قزوین ظرفیت ها و استعدادهای بسیار زیادی در رشته والیبال دارد که همواره توانایی آنها در رقابت های ملی و بین المللی به نمایش درآمده است و محمدرضا موذن، مهدی مرندی، علیرضا بهبودی، رحمان داوودی، سهند الله وردیان، داوود شکیبا، فردین قلعه قوند و الیاس محمدخانی تنها نمونه هایی از این همه ظرفیت و استعداد به حساب می آیند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha