توسعه ورزش حرفه‌ای در زنجان مستلزم حمایت‌های بخش خصوصی است

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: توسعه ورزش حرفه‌ای در استان و کسب افتخارات کشوری در رشته‌های مختلف ورزشی، مستلزم حمایت‌های مالی بخش خصوصی و صنعتگران استان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد بازرگان روز چهارشنبه در نشست صمیمی با نواب رئیس بانوان هیات های ورزشی استان، افزود: ادارات ورزش و جوانان مجاز به هزینه کرد ریالی در بخش حرفه ای و برگزاری لیگ های ورزشی نیستند و باید به سمتی برویم که جذب خیران و حامیان مالی در رشته های مختلف صورت گیرد و در این مسیر نواب رئیس نیز تأثیر گذار خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه هر کشوری، استانی یا هر مجموعه ای قوانینی دارد و عمل به قانون تنها راه ایجاد ثبات، نظم و پیشرفت در یک جامعه است، اظهار داشت: همه مکلف به رعایت ضوابط هستیم و مجموعه های ورزشی باید ورزشکاران خود را مکلف به اجرای قانون و مقررات و شوونات اسلامی کنند.

بازرگان با بیان اینکه طبق نظرات نواب رئیس در این جلسه در بخش نبود مربی بانوان مشکلات عدیده و فراوانی وجود دارد که باید با برگزاری دوره های مربیگری بانوان و دانش افزایی تا حد امکان هیات ها را حمایت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به حمایت های اداره کل ورزش و جوانان از هیات های ورزشی، گفت: امروز به رغم وجود قانون برای واگذاری فضاهای ورزشی به بخش خصوصی بیش از ۸۰ درصد این فضاها را در اختیار هیات های ورزشی قرار دادیم تا منبع درآمدی برای آنها باشد و تمرینات ورزشکاران و قهرمانان خود را نیز با قیمت تمام شده بسیار کمتری در آنها انجام دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه نواب رئیس بانوان هیات های ورزشی سکان داران ورزش بانوان در استان هستند، تصریح کرد: کار در این عرصه به دلیل نداشتن تامین مالی تنها با عشق و علاقه امکان دارد که بسیار ارزشمند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha